וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: "יש לנו היכולת לתקוף מטרות בתל אביב"

בנאום שנשא לרגל סיום פרויקט השיקום של השכונות בדרום ביירות אשר הופצצו במלחמת לבנון השנייה, אמר מזכ"ל חיזבאללה: "עכשיו זה הזמן שאנחנו נישאר ואתם תהיו אלה שתיעלמו"

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר אמש (שישי) כי ארגונו "מסוגל לפגוע בכל מטרה בישראל", כך דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס. נסראללה, בנאום שנשא לרגל סיום פרויקט השיקום של השכונות בדרום ביירות אשר ניזוקו מההפצצות הישראליות ב-2006, אמר כי: "נגמרו הימים בהם אנחנו היינו צריכים להימלט והם לא".

"עבור כל בניין שנהרס בדאחייה, ייהרס בניין בתל אביב", אמר בהתייחסו לרובע בביירות, שניזוק בהפצצות צה"ל במלחמת לבנון השנייה. "היום, לא רק שאנו יכולים לפגוע בתל אביב כעיר אנחנו יכולים לפגוע במטרות מסוימות בתוך תל אביב ובכל מקום בפלסטין הכבושה", הוסיף.

"הימים בהם אנחנו נאלצנו לברוח מבתינו והם לא נאלצו להימלט משלהם נגמרו", אמר נסראללה לקול תרועות מאזיניו שהצטופפו לצפות בנאומו בטלוויזיה, "הימים בהם אנחנו פחדנו והם לא נגמרו ואנחנו אומרים להם: עכשיו זה הזמן בו אנחנו נישאר ואתם תהיו אלה שתיעלמו'". לפי רשת אל ערביה, נסראללה האשים גם את ארצות הברית וישראל מלבות את "הטרור" בסוריה.

עוד באותו נושא
לפני חודש: נסראללה התראיין לאסאנג': "אסד רוצה רפורמה"
נסראללה מאיים: "נקמה על מורנייה - חיסול בכירים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully