וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיזה עשירון הגיעו 185 אלף החוגגים להר מירון?

המונים השתתפו בחגיגה המסורתית בקבר רבי שמעון בר יוחאי. לפי שיטת מיפוי דמוגרפי המבוססת על מדגם אותות סלולריים, של חברת "טרנדאיט", רוב המשתתפים שייכים למעמד הביניים

כמדי שנה בל"ג בעומר, חוגגים הגיעו אמש (רביעי) מכל קצוות הארץ לקבר רבי שמעון בר יוחאי בהר מירון לרגל ההילולה המסורתית, וכמדי שנה, רבבות מילאו את האתר, הדליקו מדורות כמיטב המסורת, וגזזו את שיער ראשם של ילדים שהגיעו לגיל שלוש, בטקס ה"חלאקה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת טרנדאיט, סטארטאפ ישראלי הפועל מאז 2008 ומספק נתונים דמוגרפיים בזמן אמת ברמת דיוק של 85% ומעלה על בסיס מדגם אותות סלולריים, בדקה את נתוני המשתתפים בהילולה מבחינה סוציו-אקונומית ומבחינת עיר מגורים ומצאה כי מעמד הביניים הוא הפלח המרכזי שמילא את האתר, ורבים מהמשתתפים בחגיגות הגיעו מירושלים.

מתוך 185 אלף בני אדם שלקחו חלק באירוע, כמחצית מהנוכחים משתייכים לעשירונים השלישי, הרביעי והחמישי, בעוד שבני העשירון העליון היוו אחוז אחד בלבד מהמשתתפים. גם מהמעמדות הנמוכים ביותר לא היה ייצוג נרחב, עם 3% בני העשירון התחתון, שיעור זהה מהעשירון התשיעי ו-7% מהעשירון השמיני.

מבחינת אזור המגורים של המשתתפים בהילולה, היה ייצוג נרחב לתושבי ערים בעלות צביון חרדי או דתי. 19% מהמשתתפים הגיעו מירושלים, 9% מאשדוד, 6% מבני ברק, 5% מצפת ו-3% מאלעד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully