וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטורום העניק תמיכתו לרומני: "רק לא אובמה"

8.5.2012 / 8:49

כמעט חודש אחרי פרישתו מהמרוץ הרפובליקני לנשיאות, התרצה ריק סנטורום והסכים להעניק את תמיכתו למי שעד לפני רגע התכתש עמו בארסיות: "נפגשנתו, והתרשמתי מהבנתו העמוקה"

לאחר שבועות של היסוסים ודחיות, הוא התרצה: ריק סנטורום, עד לפני כחודש מועמד לנשיאות ארצות הברית, הודיע הלילה (שלישי) כי הוא תומך במועמדותו של יריבו לשעבר בפריימריז המפלגה הרפובליקנית, מיט רומני, ומתייצב מאחוריו - מהלך שצפוי לסייע למועמד המפלגה הנבחר לגייס תמיכה בקרב קהל התומכים הטבעי של סנטורום, שעד כה הסתייג ממנו: האגף השמרני והדתי במפלגה.

בהודעה מיוחדת שפרסם בשעת לילה מאוחרת, הכיר סנטורום, סנאטור מפנסילבניה לשעבר, בכך שבין השניים יש לא מעט הבדלים - אך הוסיף כי בפגישה שקיים לפני מספר ימים עם רומני, מושל מסצ'וסטס לשעבר, התרשם עמוקות מ"הבנתו העמוקה" של תהליכים כלכליים וענייני משפחה, המהווים בעיניו נושאים מרכזיים בקמפיין לנשיאות.

"מעל הכל, שנינו מסכימים שיש להביס את הנשיא אובמה", הבהיר סנטורום בהודעת מייל ששלח לתומכיו. "המשימה לא תהיה קלה. נזדקק לכל המשאבים האפשריים כדי שהמועמד שלנו ינצח. המושל רומני יהיה המועמד, והוא זוכה לתמיכתי ולתמיכתי, כדי שיוכל לנצח בבחירות הגורליות ביותר בתקופת חיינו".

המועמד הרפובליקני לנשיאות מיט רומני ביציע ה"בוסטון גארדן" במשחק פלייאוף בין בוסטון סלטיקס לאטלנטה הוקס בליגת הכדורסל NBA, מאי 2012. רויטרס
יכול לסמן וי על המטרה הראשונה - אבל הדרך עוד ארוכה. רומני מתרווח השבוע ביציע ה"בוסטון גרדן", וצופה בקבוצת הכדורסל שלו, בוסטון סלטיקס, במשחק הפלייאוף מול אטלנטה הוקס/רויטרס

הסנאטור השמרן והדתי, שניצח בבחירות המקדימות ב-11 מדינות (כולן במערב התיכון ובדרום) והיה יציב במשך שבועות במקום השני במרוץ המפלגתי אחרי רומני, ידוע יותר מכל בהתנגדותו להפלות ולזכויות הומוסקסואלים. הוא התקוטט עם רומני ישירות בכמה עימותים טלוויזיוניים, אך כעת, תמיכתו חיונית כדי להותיר לרומני סיכוי בבחירות לנשיאות ב-6 בנובמבר. לאחר פרישתו בחודש שעבר, התמהמה סנטורום זמן מה עם הודעת התמיכה, אולם לדבריו, הפגישה עם רומני ביום שישי האחרון בפיטסבורג היא ששכנעה אותו.

"בפגישתנו, הרגשתי מחויבות אצל רומני לספק מענה לנושאים החשובים ביותר עבור השמרנים, וגם את מחויבותו להבטיח לנו ייצוג הולם בממשל בראשותו", הסביר. "התרשמתי מהבנתו העמוקה של הקשר בין מוסד המשפחה להצלחה הכלכלית של אמריקה, ואת מחויבותו להנהיג מדיניות כלכלית שתחזק את המשפחות. אני מסכים עמו לגבי הצורך להוריד מסים, להקטין את הממשל ולקצץ בהוצאות. שנינו ללא ספק מסכימים שהפלות הן פסולות, ושנישואים צריכים להיות בין גבר לאישה".

לקראת הבחירות בארה"ב - כותרות אחרונות:
מבוכה לרומני: הדובר ההומו עזב - בגלל הומופוביה
סיסמת הבחירות החדשה של אובמה: "קדימה"
ביקורת על אובמה: רתם את חיסול בן לאדן לקמפיין
הבית הלבן: שישה חודשים / אברהם בן צבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully