וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקשן: צפו בהתרסקות מטוס נוסעים - בשביל סרט

כחלק מצילומי סרט תיעודי בשם "סקרנות", ריסק ערוץ דיסקברי בואינג 727 במדבר במקסיקו. המטרה: לבחון דרכים להפוך מטוסים לעמידים יותר. הטייס נפלט וצנח רגעים לפני ההתרסקות

למה לסמוך על אפקטים כשאפשר לצלם את הדבר האמיתי: מטוס נוסעים בואינג 727 התרסק ביום שישי האחרון במדבר של מקסיקו - לא בגלל תאונה, אלא בכוונה. האירוע המתוכנן היטב התרחש בחסות ערוץ הטלוויזיה "דיסקברי", שמתעתד לשדר את "הצילומים פורצי הדרך" במסגרת סרט תיעודי שייקרא "סקרנות". צפו בצילומים של האירוע שדלפו לרשת:

לפי דיווח ה"לוס אנג'לס טיימס", מטרת יוצרי הסרט היא לבצע "התרסקות מבוקרת" של מטוס, המלא בבובות דמויות בני אדם ובמצלמות, במטרה לנסות ולהבין כיצד ניתן להפוך מטוסי נוסעים לעמידים יותר בפני נזקי התרסקויות.

בשלב זה עדיין לא ברור מה המסקנות העולות מהניסוי הגרנדיוזי, אבל בערוץ דיסקברי הסכימו להבהיר כמה נקודות מדאיגות: ראשית, האדם היחיד שהיה על המטוס הוא הטייס - שנפלט וצנח רגעים ספורים לפני ההתרסקות, ולא נפגע; שנית, הניסוי נעשה בתוך שטח צבאי סגור שאובטח בכבדות על ידי צבא מקסיקו, שמנע כל סיכוי לפגיעה במישהו על הקרקע; ושלישית, גם נזק סביבתי לא נגרם: צוות של הערוץ פועל לפנות מהמקום את כל שרידי המטוס, ולערוך "מבצע ניקוי מקיף".

עוד התרסקויות מטוסים:
פקיסטן: מטוס נוסעים התרסק, 127 בני אדם נהרגו
ארה"ב: מטוס קרב התרסק אל תוך בית דירות
שוב התרסקות מטוס קטלנית ברוסיה: 32 הרוגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully