וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: מטוס נוסעים התרסק, 127 בני אדם נהרגו

המטוס היה בדרכו מהבירה קראצ'י לאיסלמבד, כשהתרסק, ככל הנראה כתוצאה מתנאי מזג האוויר הקשים. על המטוס היו 127 נוסעים ואנשי צוות, אשר נספו כולם בתאונה הקשה

מטוס נוסעים, שעל סיפונו היו 127 בני אדם, התרסק היום (שישי) סמוך לנמל התעופה הבינלאומי באיסלמבד שבפקיסטן. כוחות החילוץ איתרו את גופותיהם של כל הנוסעים, כאשר כבר בשלב מוקדם לאחר ההתרסקות מסרו גורמים רשמיים במקום כי אינם מצפים למצוא ניצולים.

המטוס, מסוג בואינג 737 של חברת התעופה בוג'ה איירליינס, היה בדרכו לאיסלמבד מהבירה קראצ'י. המטוס התרסק באזור מאוכלס בשכנות רוואלפינדי בעיר, שם ירד על פי הדיווחים גשם עז בעת ההתרסקות.

תיעוד זירת ההתרסקות בטלוויזיה הפקיסטנית

על פי ההערכות, הגורם להתרסקות היה תנאי מזג האוויר הקשים ששררו באזור. בתיעוד בטלוויזיה המקומית ניתן לראות את שרידי המטוס. צוותי ההצלה פעלו בחשיכה וסרקו את האזור בניסיון לאתר נוסעים נוספים. "אנו רואים כי שרידי המטוס בוערים ואנו מנסים לכבותם", סיפר גורם הצלה לטלוויזיה המקומית על התקווה, אשר נגוזה, כאמור.

ב-2010, מטוס נוסעים של חברת תעופה פקיסטנית התרסק, וכל 152 הנוסעים ואנשי הצוות שהיו על סיפונו נהרגו. התאונה אירעה בעת שהמטוס של חברת "איירבלו" ניסה לנחות בנמל התעופה בפאתי איסלמבד. בתחילה דווח על ניצולים אך מאוחר יותר התברר כי אף אחד לא שרד את התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully