וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת נגד ארז אפרתי הסכימה להצעת הפשרה

גלעד גרוסמן

1.5.2012 / 9:17

הצעירה הגישה נגד אפרתי תביעה אזרחית לאחר שהורשע בתקיפתה בחניון רידינג בתל אביב לפני כשלוש שנים, וכעת קיבלה את הצעת הפשרה של השופטת בתיק. "רוצה לשקם את עצמי"

הצעירה שהותקפה על ידי מאבטח הרמטכ"ל לשעבר, ארז אפרתי, הודיעה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כי היא מקבלת את הצעתה של השופטת שרה גדות, שדנה בתביעה האזרחית שהגישה נגד אפרתי, להגיע לפשרה בתיק. י', המתלוננת אמרה: "החלטתי לסיים את ההליך האזרחי במטרה לנסות ולשקם את עצמי. המעמד בבית המשפט בו נדרשתי לעמוד מולו קשה מנשוא עבורי ואני שמחה שלפחות עם זה אני לא אצטרך להתמודד יותר".

אפרתי הורשע ביוני 2010 במסגרת עסקת טיעון, בגין ניסיון לבצע מעשה סדום ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. זאת, לאחר שהואשם במקור בניסיון אונס ובניסיון לביצוע מעשה סדום בנסיבות מחמירות בצעירה בסוף 2009 בחניון רידינג בתל אביב. בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר עליו שמונה שנות מאסר בפועל ושנתיים מאסר על תנאי. כמו כן, חויב אפרתי לשלם לנפגעת פיצויים בסך 150 אלף שקלים.

"בהתנהלותי חסרת האחריות הבאתי עצמי לאובדן שליטה"

לפני מספר חודשים הגישה הצעירה תביעה אזרחית נגד אפרתי. בשבוע שעבר, במהלך הדיון הראשון בתיק, הפתיע אפרתי כאשר אמר לבית המשפט כי הוא אחראי לנזק שנגרם לה. "בהתנהלותי חסרת האחריות הבאתי עצמי לאובדן שליטה וגרמתי לנזק ולפגיעה בנפשה, בגופה של הקורבן", אמר בדיון. "איני צריך מומחים שיאשרו את זה, או חלילה שינסו לסתור את זה, די לי בעדותה של הבחורה המסכנה, די לי בזיכרונות שמחזיקים בראשי".

בעקבות הדברים הציעה השופטת גדות פשרה לצדדים, לפיה היא תתן פסק דין בתיק על סמך המסמכים שהוגשו לה על ידי התובעת, מבלי צורך לנהל דיונים נוספים. אפרתי הסכים לכך כבר בשבוע שעבר. אתמול נפגשה התובעת עם פרקליטתה, יו"ר מרכז נגה בקריה האקדמית אונו עו"ד דקלה טוטיאן, ובתום הפגישה הודיעה כי היא מקבלת את ההצעה.

"ההחלטה התקבלה בלב כבד ולאחר לבטים קשים מתוך רצון להביא לסיום ההליך המשפטי ורצון לאפשר למתלוננת לשקם את חייה", אמרה עו"ד טוטיאן. "מלכתחילה הגישה התובעת את תביעתה נוכח נזקים איומים שגרם לה התובע ולאור העובדה כי תאלץ משך כל חייה לממן טיפולים נפשיים בעלויות גבוהות, אשר אין בידה לממן. התובעת סומכת על שיקול דעת בית המשפט שישים את הדגש על העיקר בתביעה זו - והוא הנזק הבלתי הפיך שנגרם לה".

לפניות לכתב: gilad_g@walla.net.il

עוד בנושא
ארז אפרתי מביע חרטה: "אני אשם, אחראי לנזק שגרמתי"
המתלוננת נגד ארז אפרתי תובעת ממנו מיליונים
העליון דחה ערעור אפרתי: "חשף פן מסוכן ואכזר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully