וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת נגד ארז אפרתי תובעת ממנו מיליונים

גלעד גרוסמן

7.3.2012 / 12:40

אפרתי, שהורשע לפני כשנה וחצי בניסיון אונס ומרצה שמונה שנות מאסר, נתבע בשנית ע"י המתלוננת, הדורשת פיצויים על הנזק שנגרם לה. "הפכה לשבר כלי ונזקקת לטיפול פסיכיאטרי"

המתלוננת נגד ארז אפרתי, מאבטח הרמטכ"ל לשעבר שנידון לשמונה שנות מאסר לאחר שהורשע בניסיון ביצוע מעשה סדום, הגישה נגדו תביעה בגובה מיליוני שקלים – כך הותר לאחרונה לפרסום. "נכון וצודק שעל הנזקים שנגרמו כתוצאה מהתקיפה האכזרית ישלם אפרתי עצמו ולא הנפגעת", אמרה עורכת דינה של המתלוננת, דקלה טוטיאן, מנכ"ל מרכז נגה לזכויות נפגעי עבירה.

בתביעה מתואר כיצד המתלוננת, כיום בת 24, מתמודדת עם תקיפתו של אפרתי. "התובעת התמודדה עם התממשות האיום והאימה שהיא מנת חלקו של כל אדם באשר הוא, עת חייו נתונים בסכנה ממשית", נכתב. "מעבר לכך, היא נאלצה להתעמת עם התממשות הפחד הקמאי הטבוע בכל אישה באשר היא, עת גבר מאיים עליה כי גופה יחולל ונשמתה תצולק".

לטענת המתלוננת, התקיפה פגעה בתחושת הביטחון שלה וגרמה לה נזקים כלכליים, פיזיים ונפשיים ניכרים. היא צמצמה את היקף עבודתה, נעדרה חודשים רבים מלימודיה והסתגרה בביתה. עוד נטען, כי מאז התקיפה סובלת המתלוננת מעצבות, מפחדים ומחלומות על אונס, והפכה לאדם תלותי ול"שבר כלי". כמו כן, היא נזקקת לטיפול פסיכיאטרי בעקבות הטראומה שנגרמה לה.

"המתלוננת משלמת מחיר כבד מדי יום"

"יש חשיבות גדולה בהגשת התביעה בראש ובראשונה לעשיית צדק", הסבירה עו"ד טוטיאן. "נכון וצודק שעל הנזקים שנגרמו כתוצאה מהתקיפה האכזרית ישלם אפרתי עצמו ולא הנפגעת. ככל הנראה אפרתי חי במחשבה שהפיצוי ששילם במסגרת ההליך הפלילי, מכסה את כל נזקי התובעת והוא פטור מלשאת באחריות נוספת, אך זה לגמרי לא המצב - מאז תקיפתה משלמת המתלוננת בכל יום מחדש מחיר כבד בגין הנזקים שנגרמו לה, הן הנפשיים והן הפיזיים, ולמרבה הצער תסבול מהם עוד שנים ארוכות לאחר שאפרתי ישוחרר ממאסרו וימשיך בחייו".

אפרתי נידון למאסר לפני כשנה וחצי, בעקבות הרשעתו בתקיפת הצעירה לאחר שבילה במסיבת רווקים. הוא עקב אחריה בעת שהייתה בדרכה למכונית, הוציא אותה בכוח מהרכב וניסה לבצע בה מעשה סדום. במשפטו טען אפרתי כי בעת המעשה היה שיכור ותקף את המתלוננת מאחר שחשב שהיא מחבל. כמו כן, טען אפרתי כי הוא מתחרט על תקיפת הצעירה ו"מצר על הפגיעה בה, בנפשה ובמשפחתה".

בגזר הדין כתבו השופטים חאלד חבוב, מאיר יפרח ודפנה אבניאל, כי "בחומרה יתרה, אנו רואים את יחסי הכוחות הלא שיווניים בין הנאשם, שכל מכריו מעידים עליו כאדם חזק פיזית המיומן בהפעלת כוח, בקרב מגע ובאומנויות לחימה, ששירת ביחידה מובחרת וניחן בכוחות פיזיים גבוהים, אל מול אותה נערה צעירה - שביקשה בסך הכל לחזור לביתה לאחר בילוי עם בן זוגה ומצאה עצמה נרדפת על ידי הנאשם".

לקריאה נוספת:
העליון דחה ערעור אפרתי: "חשף פן מסוכן ואכזר"
מקורבי המתלוננת נגד אפרתי: "הוא מתרץ הזוועה"
ארז אפרתי משחזר את התקיפה: לא זוכר כלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully