וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

64 פרקי ביקורת: דו"ח מבקר המדינה יפורסם היום

בדו"ח השנתי האחרון בכהונתו, יעסוק המבקר, בין היתר, בנושא הטיפול באוכלוסיות החלשות ובמערכות הביטחון והחינוך. עד חודש יולי יפרסם דוחות בענייני אסון הכרמל ופרשת הרפז

השופט בדימוס, מיכה לינדנשטראוס, אחד ממבקרי המדינה הבולטים שהיו במדינת ישראל, יגיש היום (שלישי) את הדו"ח השנתי האחרון שלו, בטרם יסיים את כהונתו בחודש יולי.

דו"ח מבקר המדינה השנתי שיוגש היום ליו"ר הכנסת, כולל 64 פרקים ועוסק בין השאר במערכת הביטחון, מערכת החינוך, נושאי בריאות וטיפול באוכלוסיות חלשות. כמוכן, עוסק הדו"ח במכשולים בירוקרטיים, בתחום התשתיות והתחבורה, ייצוא ביטחוני, פשיעה במגזר הכפרי ותחום המחשוב במגזר הציבורי.

שלושה דוחות בולטים יפורסמו עד יולי

לינדנשטראוס, שבמהלך שבע שנות כהונתו כמבקר המדינה חרט על דגלו את המאבק בשחיתות, מילא תפקיד מרכזי במספר פרשיות בולטות בשנים האחרונות, בהן גם פרשת יואב גלנט. הוא אמנם זכה בתשבוחות רבות על מאבקו בשחיתות, אולם מנגד זכה לביקורת על חיבתו לתקשורת ועל נטייתו לחקור נושאים שלא נופלים בהכרח בתחום טיפולו המסורתי של המבקר.

זהו אמנם הדו"ח השנתי האחרון של לינדנשטראוס, אולם לפני פרישתו הוא עוד אמור לפרסם שלושה דוחות בולטים, שעשויים להשפיע באופן משמעותי על מספר פוליטיקאים ונושאי משרות בכירים - דו"ח על אסון הכרמל, שהטיוטה שלו כבר הצביעה על השרים אלי ישי ויובל שטייניץ כנושאים באחריות לשורת מחדלים; הדו"ח בפרשת בועז הרפז, שעשוי להשפיע על עתידם של אהוד ברק וגבי אשכנזי, וכן דו"ח בפרשת "ביביטורס".

עוד בנושא
פרשת הרפז: המבקר העניק ארכה להגשת תגובות לדו"ח
דו"ח תלונות הציבור: 1,500 פנו נגד הביטוח הלאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully