וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור חי: שאול מופז בכנס ראשי רשויות של קדימה

ברקע הקריאות להקדים את הבחירות לכנסת, יו"ר האופוזיציה מכנס חברי סיעתו ואת ראשי הרשויות המקומיות של המפלגה בפתח תקווה, ולהתייחס לאפשרות לפיזור מוקדם של הכנסת

LIVE

(צילום: דניאל בוק)

ברקע הקריאות המתרבות בכנסת להקדים את הבחירות הכלליות, יושב ראש האופוזיציה, ח"כ שאול מופז, מכנס הערב (ראשון) את ראשי הרשויות המקומיות של קדימה במטה המפלגה בפתח תקווה, עם חלק מחברי הסיעה. במהלך הכנס, צפוי מופז להתייחס בדבריו לאפשרות של הקדמת הבחירות הכלליות, ולהיערכות התנועה לקראתן.

בישיבת שרי הליכוד היום, הכריז ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי "בשבוע הבא יוכרע מתי יתקיימו הבחירות הקרובות", וציין כי בימים אלה מתקיימים מגעים עם סיעות הקואליציה בנושא. "אם לא במרץ, אז באוקטובר או בספטמבר לפני החגים, זו לא דרמה גדולה", אמרה בישיבת הליכוד שרת התרבות והספורט, לימור לבנת.

מסקר שהתפרסם הבוקר בעיתון "ישראל היום", עולה מגמה מתמשכת של עלייה מתונה בכוחו של הליכוד, בעוד שהשותפות הקואליציוניות נחלשות יותר. על פי הסקר, בבחירות הבאות יקבל הליכוד 31 מנדטים, בעוד שקדימה, בראשותו של מופז, אינה מצליחה להתרומם אחרי הדחתה של היו"ר לשעבר, ציפי לבני, וזוכה ל-13 בלבד. העבודה מקבלת בסקר 17 מנדטים, וישראל ביתנו – 14. יאיר לפיד זוכה ל-12 מנדטים, ש"ס ל-9 ויהדות התורה ל-5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully