וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרף חדש ללשכת נתניהו: אייל חיימובסקי

טל שלו

24.4.2012 / 22:36

חיימובסקי, בכיר ברשות לפיתוח ירושלים ויועץ לראש העיר, צפוי להתמנות למנהל הלשכה. כיום מכהן בתפקיד גיל שפר, ממלא מקומו של נתן אשל שפרש עקב תלונות נגדו על הטרדה מינית

לשכת ראש הממשלה הודיעה הערב (שלישי) על הצטרפותו של אייל חיימובסקי לצוות הלשכה. חיימובסקי צפוי לשמש כמנהל לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו ולמלא את מקומו של גיל שפר, ששימש כמנהל הלשכה מתחילת כהונתו של ראש הממשלה, ואשר מונה לממלא מקומו של ראש הלשכה לשעבר נתן אשל - לאחר עזיבתו את התפקיד בשל טענות נגדו כי הטריד מינית עובדת בלשכה.

בהודעה מטעם הלשכה נמסר כי חיימובסקי מצטרף למשרד "לאחר שירות ציבורי ארוך שנים, בהן צבר ניסיון מקצועי רב". בעברו, שימש חיימובסקי כסמנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים, סמנכ"ל פיתוח עסקי, שיווק וקשרי חוץ ברשות לפיתוח ירושלים, סמנכ"ל בהתאחדות בוני הארץ, יועץ לשרי התחבורה והשיכון ויועץ לראש עיריית ירושלים. חיימובסקי, בן 38, נשוי ואב לשניים, מתגורר עם משפחתו בירושלים, הינו בוגר לימודי הנדסה ובעל תואר שני במנהל עסקים.

ההודעה על המינוי פורסמה לאחר תקופה לא קלה בלשכת ראש הממשלה בעקבות עזיבתו של אשל, שלפני כחודשיים אולץ לפרוש לאחר שהודה והורשע בבית הדין למשמעת של עובדי המדינה בכך שפיתח קשר של קרבה יתרה כלפי עובדת בלשכה, בדרך שאינה ראויה, ופגע בצנעת הפרט שלה.

בהודעה שפרסם נתניהו בתגובה להדחתו של אשל, נאמר כי הוא "מבקש להודות לנתן אשל על עבודתו המסורה והטובה במשך שנים בתפקיד ראש לשכת ראש הממשלה, ולשבח את תרומתו החשובה לעבודתה המוצלחת של ממשלת ישראל". את הפרשה חשף יועז הנדל, ראש מערך ההסברה הלאומי לשעבר. החשיפה הובילה לפרישתו מהתפקיד, שמונה חודשים בלבד לאחר מינויו.

עוד על לשכת נתניהו:
יועז הנדל: הוזהרתי שהלשכה היא קן צרעות, פעלתי נכון
"החשדות נגד נתן אשל: הטריד מינית את ר' וביצע מעשה מגונה"
נתניהו הודה לנתן אשל ומינה את גיל שפר למחליפו
מה יקרה בלשכת נתניהו אחרי לכתו של נתן אשל?

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully