וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: יש לנו הוכחות לפעילות המוסד באזרבייג'ן

לדברי השגריר האירני באזרבייג'ן, המידע על פעילות "מרגלים וטרוריסטים" מגובה במסמכים. משמרות המהפכה הודיעו כי החלו בייצור העתק של מל"ט הריגול האמריקאי שנפל בשטח אירן

בידי אירן ישנן "ראיות מוצקות", המגובות במסמכים, המאשרות את טענותיה לפיהן "מרגלים וטרוריסטים ישראלים" פועלים בשכנתה ממערב, אזרבייג'ן - כך טוען שגריר אירן באזרבייג'ן, מוחמד באכר בהרמי. הדברים נאמרו על רקע דיווחים שנפוצו בשבועות האחרונים בתקשורת העולמית בנושא פעילות המוסד באזרבייג'ן, ובעוד הרשויות במדינה שקועות בחקירה שבמרכזה דווקא חוליית טרור אירנית שפעלה במדינה.

"משטר הכיבוש הציוני הוא גידול סרטני", אמר אתמול (שבת) השגריר בראיון לעיתון היומי "ייני מוסוואט" באזרבייג'ן. "המשטר הזה מערער את השלטון ואת הביטחון בכל מקום בו הוא פועל, שכן אופיו הוא טרוריסטי במובהק. היו סמוכים ובטוחים שיש מסמכים המאששים את הטענה הזו. פקידים אירנים בכירים, כל שכן שרים, לא יעזו לטעון טענות כאלו ללא גיבוי של ראיות ומסמכים". עם זאת, הוא סירב לחשוף פרטים נוספים, והבהיר כי "העניין יטופל בערוצים הרלוונטיים".

לפי דיווח סוכנות הידיעות האירנית הממלכתית-למחצה "פארס", אזרבייג'ן העניקה באחרונה מחסה ל"סוכני מוסד" שנמלטו משטח אירן לאחר שהיו מעורבים שם בפעולות לחיסול מדעני גרעין. טהרן אף הביעה מחאה רשמית בפני באקו על "מתן מחסה לטרוריסטים".

אזרבייג'ן - שדה לעימות בין ישראל לאירן:
דיווח: לישראל בסיסים באזרבייג'ן שיאפשרו תקיפה באירן
"הממשל האמריקאי הדליף המידע על פעילות המוסד באירן"
המזימה האירנית: "22 תכננו פיגוע נגד שגרירות ישראל באזרבייג'ן"
איך הפכה אזרבייג'ן לשותפה למלחמה החשאית באירן?

חשש בישראל: נפילת המל"ט תחשוף סודות ה-F-35. רויטרס
האירנים מציגים לראווה את ה"סנטינל" שלכדו, בדצמבר האחרון/רויטרס

בתוך כך, דיווחו היום אמצעי התקשורת האירניים כי צבא אירן מתעתד לייצר העתק של מל"ט הריגול האמריקאי RQ-170 ("סנטינל"), שנפל בשטח המדינה בסוף השנה שעברה. לפי דיווח סוכנות הידיעות "מהר", מפקד חיל האוויר של "משמרות המהפכה", הגנרל אמיר עלי חג'יזאדה, אמר כי מהנדסי החיל נמצאים "בשלבים האחרונים" של איסוף המידע מכלי הטיס.

"האמריקאים צריכים להיות מודאגים מכמות המידע שהפקנו מהמל"ט", צוטט חג'יזאדה. "המומחים שלנו מבינים כעת את כל המערכות והמרכיבים שלו". יש לציין כי בוושינגטון טענו בתוקף כי האירנים לא יוכלו ללמוד דבר מהמטוס, מתוצרת חברת "לוקהיד-מרטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully