וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן: אישה נהרגה במתקפת דובים שברחו מהפארק

אישה נוספת נעדרת, כתוצאה מבריחת הדובים, שמספרם אינו ידוע, מכלוביהם. כוחות ההצלה מתקשים להשתלט על האירוע, מחשש להיפגע. הפארק היה סגור למבקרים, בשל החורף

נקמת הדובים: לפחות אשה אחת נהרגה ואחרת נעדרת בצפון יפן, לאחר שקבוצת דובים ברחה היום (שישי) מפארק שבו הוחזקה, כך דיווחה המשטרה המקומית. כוחות הביטחון התקשו להשתלט על האירוע, במסגרתו ברח מספר לא ברור של דובים מהפארק המושלג האצ'ימנדיירה שבמחוז אקיטה.

"אנחנו לא יכולים להתקרב לפארק, כי אנחנו לא יודעים אילו כלובים פתוחים, וכמה דובים ברחו", סיפרה דוברת משטרת אקיטה לסוכנות הידיעות הצרפתית. יצויין כי הפארק עצמו סגור בחודשים אלה – החורף במזרח אסיה, למבקרים.

עם זאת, עבור שלושת אנשי הצוות שהיו בפארק באותו זמן, הגורל היה שונה. אדם אחד הצליח לברוח, אך אחרת נפצעה באורח קשה ואישה שלישית נעדרת. "יש במתחם עדיין אישה אחת שלא מגיבה, אבל צוותי ההצלה לא יכולים להתקרב אליה", סיפרה הדוברת. "נראה שהיא מתה. הפציעות שלה קשות עד כדי כך שקשה לזהותה ממרחק", הוסיפה.

עד שעות אחר הצהריים, הצליחו ציידים להרוג ארבעה מהדובים, והם מנסים להרוג דב נוסף שמצאו. "ביקשנו מהתושבים המקומיים ומתלמידי בתי הספר להישאר בבתים", ציינה עוד דוברת המשטרה.

לקריאה נוספת
מנוסת בהלה: תושב ארה”ב נמלט מדוב שפגש ברחוב
יצא לשופינג: צפו בגור דובים עושה בלאגן במרכול
גיבור לאומי בבריטניה: האיש שלחם בדוב וניצח
אלסקה: דובים פצעו קשה 4 משתתפי ”מסע הישרדות”

  • עוד באותו נושא:
  • דובים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully