וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוסת בהלה: תושב ארה"ב נמלט מדוב שפגש ברחוב

האיש האומלל שלח מסרון SMS וכשהרים את ראשו הופתע לגלות את היונק האימתני השוקל כרבע טון, שנצפה כבר מספר פעמים באזור. כוחות רבים הוזעקו למקום והשיבו אותו אל היער

חיפש תמיד רק את הטוב שבאמת נחוץ לדוב: מחזה לא שגרתי נגלה לעיני עוברי אורח בשכונת מגורים בלוס אנג'לס, בה שוטט בלא מפריע דוב שחור עד אשר נתפס ושוחרר ביער הלאומי של לוס אנג'לס - כך דווח ברשת NBC.

צפו: התושב האומלל בורח כל עוד נפשו בו

הדוב, השוקל כרבע טון, ברח מיער סמוך ושוטט ברחובות העיר ביום שלישי האחרון, כאשר לדרכו נקלע וואז טרדאנדניאן, תושב האזור שהיה עסוק באותה העת בשליחת מסרון SMS מהטלפון הסלולרי שהחזיק בידיו. ברגע שהרים הבחור התמים את עיניו מצג המכשיר והבחין ביונק העצום שעומד מולו - נס על נפשו.

לא הייתה זו הפעם הראשונה שבה נצפה בעיר הדוב האימתני בשבועות האחרונים, ותושבים אף דיווחו כי הוא נראה בעבר באחד המוסכים בעיר כשבידו כדורי בשר.

כוחות רבים של משטרה, שומרי יערות ואף מסוקים, הוזעקו למקום במטרה ללכוד את הדוב, אשר על אף החרדה שעורר בקרב רבים באזור - לא פגע באיש ונדמה כי היה בעיקר מבולבל מהאזור הלא-מוכר אליו הגיע במהלך שיטוטיו. לאחר שניתנו לו סמי הרגעה הוא הושב אל סביבתו המוכרת יותר.

עוד סיפורי דובים מאמריקה הצפונית
בדצמבר: דוב התגלה בתוך משאית אשפה בקנדה
אלסקה: גור דובים השתולל בתוך מרכול
עוד באלסקה: דובים פצעו קשה 4 משתתפי "מסע הישרדות"
ובניו ג'רזי: נתפס הדוב שמחפש אהבה ברחבי העיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully