וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורח בסלון: חזרה הביתה וגילתה כלב ים על הספה

14.12.2011 / 12:01

חוף מבטחים? גור כלב ים מתוחכם במיוחד עשה דרך ארוכה ומפותלת מחוף הים הישר לבית בניו זילנד: חצה כביש סואן, נכנס דרך הדלת של החתול וטיפס במדרגות. קנדה: דוב התגלה בפח זבל

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

"מישהו יושב על הספה שלי" - כך, כמו בסיפור זהבה ושלושת הדובים, ניתן לדמיין שאמרה השבוע אנט סוופר הניו זילנדית, כשכששבה באחד מימי השבוע לביתה וגילתה גור כלב ים רובץ על הספה בסלון. "הגעתי לכאן ויכולתי לראות ראש מציץ מעל קצה השולחן", סיפרה. המקרה החריג מעורר פליאה רבה, שכן גור כלב הים נאלץ לחצות כביש סואן בדרכו מן הים מבלי להיפגע, לשוטט בחצר הבית, להיכנס פנימה דרך הפתח בדלת המשמש את החתול וכן לעשות את דרכו במעלה המדרגות על מנת להגיע ליעד הנכסף.

לצערו של הגור האסרטיבי, התקשרה אנט למרכז הימי הסמוך, ואחד מאנשיו הגיע על מנת ללכוד את האורח המפתיע ולשחרר אותו בחוף הים. לדברי הלוכד, כריס קלארק, מראהו החמוד של כלב הים עלול להטעות: "הנשיכה שלהם די נבזית, ולכן נאלצנו להתמודד איתו בזהירות רבה".

ובקצהו השני של האוקיינוס השקט - אורח לא צפוי נוסף, בדמות דוב, התגלה השבוע במשאית אשפה בקנדה. פועלי האשפה בעיר ונקובר הופתעו לגלות דוב עומד בתוך המשאית שלהם, ומכרסם מכל הבא ליד. גם במקרה הזה, הוחזר בעל החיים לסביבתו הטבעית, לא לפני שהוזרק לו חומר הרדמה על ידי מומחים ללכידת דובים. הוא הובהל במשאית ליעדו, מטושטש אך בריא ושלם.

עוד סיפורי בעלי חיים:
מותק, הפילה המבוגרת ביותר בגני החיות בעולם, הלכה לעולמה
סוף דוב: קבלת פנים מלכותית לפנדות בסקוטלנד
במקום בובה: בת שנתיים משחקת עם גורת אריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully