וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין עתיד? ש"ס דורשת לפסול את שם מפלגתו של לפיד

פנחס וולף

20.4.2012 / 12:46

סיעת "עתיד-ש"ס" ממועצת מעלה אדומים פנתה לרשם המפלגות בדרישה לפסול את השם שבחר לעצמו לפיד למפלגתו החדשה: "מתנגדים לאישור השם על מנת לא להטעות ציבור תמים"

מלחמת ש"ס-לפיד, שלב ראשון: סיעת "עתיד-ש"ס" במעלה אדומים פנתה בימים האחרונים לרשם המפלגות בדרישה לפסול את שם מפלגתו של לפיד, "עתיד", עליו הוא החליט השבוע. זאת בשל הדמיון לשם הסיעה החברה במועצת העיר מעלה אדומים – כך פורסם היום (שישי) באתר הרשמי של ש"ס.

במכתב שנציגי תנועת "עתיד-ש"ס", יחיאל וקנין ואיתן תנעמי, שיגרו לרשם המפלגות נכתב כי "הובא לידיעתנו כי מר יאיר לפיד הגיש בקשה להקמת מפלגה חדשה בראשותו, וכי השם אשר הוא מייעד למפלגתו הינו 'עתיד'. אנו החתומים מטה מכהנים כחברי מועצה בעיריית מעלה אדומים, וסיעתנו נקראת 'עתיד'. אנו מייצגים את שולחינו, מר"ן מאור ישראל הרה"ג עובדיה יוסף שליט"א – ולאורו נלך".

השניים הוסיפו במכתבם כי "סיעתנו כפופה למפלגת ש"ס, ואת הנחיות הפעולה והדרך אנו מקבלים מסגן ראש הממשלה, שר הפנים הרב אליהו ישי. עמדותיו, דעותיו, השקפתו ואורח חייו של מר יאיר לפיד ידועות לכל והוא אף הצהיר עליהן בריש גלי והן אינן קרובות בכהוא זה לעמדותינו, דעותינו והשקפותינו, שלא לומר – ההיפך הגמור מכך".

הסיעה במעלה אדומים טענה כי השימוש של לפיד בשם "עתיד" עשוי לגרום להטעיית הבוחרים: "על מנת לא להטעות ציבור תמים, הננו מתנגדים לאישור שם המפלגה החדשה של מר לפיד בשם 'עתיד'". דרישת הסיעה המקומית רלוונטית לנוכח העובדה שלפיד כבר התבטא נגד הסיעות החרדיות. ממפלגתו של לפיד בחרו שלא להגיב.

רק לפני כשבוע פורסם כי מפלגה אחרת, בשם "עתיד-אחד", התנגדה לשם שבחר לפיד למפלגתו. המפלגה התמודדה בבחירות לכנסת ה-17, אך לא עברה את אחוז החסימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully