וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיתוף פעולה בין לבני ללפיד לא עומד על הפרק"

פנחס וולף

29.3.2012 / 13:33

אחרי שיאיר לפיד הבהיר בעמוד הפייסבוק שלו שאף פוליטיקאי מכהן לא יהיה במפלגתו, פסל דוברה של יו"ר קדימה היוצאת את האפשרות להצטרף אליו ומסרה כי המהלך אינו רלוונטי

"חבירה ליאיר לפיד לא רלוונטית, זו לא אופציה שעומדת על הפרק, ולא משהו אחר" - כך אמר היום (חמישי) דוברה של חברת הכנסת ציפי לבני, גיל מסינג, בשיחה עם וואלה! חדשות, יומיים לאחר ההפסד בפריימריז בקדימה. הדובר הגיב להערתו של לפיד בדף הפייסבוק שלו, כי אין בכוונתו לצרף את לבני לרשימתו לכנסת.

לפיד הגיב בדף הפייסבוק שלו לדברים שכתב חיים מסינג (אביו של דובר לבני, אך הדברים נכתבו על דעת עצמו בלבד – פ"ו). "יאיר שלום רב, מאז הכרזתך על הצטרפותך לעולם הפוליטי, אני עוקב אחריך במטרה ללמוד, להכיר ובבוא העת גם לסייע לך", כתב מסינג. "החלטתי לכתוב אליך דווקא היום, עם סיום הפריימריז בקדימה, המפלגה אליה השתייכתי עד אתמול. זו הזדמנות חד פעמית להגשים חלום של רבים וטובים המעוניינים בהחלפת השלטון הנוכחי. ובכדי לממש הזדמנות זו, ממליץ שיחד עם ציפי לבני תקימו את מפלגתכם החדשה שללא ספק תהווה את האלטרנטיבה היחידה".

"לך וללבני מכנה משותף כמעט בכל תחום - כאשר הובלת שינוי שיטת הבחירות, שוויון בנטל ופתרון מדיני הינם נר לרגלכם", המשיך מסינג. "מופז (עם קבלני הארגזים) הוכיח כי אנשים לא משתנים - היה ונשאר חתרן ופזרן הבטחות ללא כיסוי. אתם אנשי עקרונות, אתם אנשי חזון, שלבו ידיים צרפו אליכם אנשים ראויים שכמותכם ובטוחני כי רבים שכמותי יעמדו לרשותכם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מופז היה ונשאר חתרן ופזרן". דף הפייסבוק של לפיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפיד לא התרשם מהדברים והשיב לגולש לאחר מספר שעות את התשובה שהוא חזר עליה כבר כמה וכמה פעמים בשבועות האחרונים: "חיים, כפי שהסברתי בעבר - אף פוליטיקאי מכהן לא יהיה במפלגתי. בכל העולם כשפוליטיקאים נכשלים מחליפים אותם באנשים חדשים עם רעיונות חדשים".

לבני טרם הודיעה על עתידה לאחר ההפסד בפריימריז לשאול מופז, ורק הודתה לפעילים שתמכו בה. "חברים, מצאתי בחודשים האחרונים חברים שמעולם לא פגשתי אבל היו שם איתי והתגייסו בכל מאודם לעשות הטוב לישראל דרכי ואיתי. בחרתי לעמוד בחזית הזאת בשביל כולנו, ואני אסירת תודה שחלמתם איתי את החזון ונלחמתם איתי את מלחמת ישראל היפה", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה אתמול.

בקרב הציבור הדעות חלוקות בנוגע לצעד הבא שעליה לנקוט. לפי סקר ידיעות אחרונות ומינה צמח/"דחף", 29% מהנשאלים סבורים כי על לבני להישאר בקדימה כמספר 2, 28% רוצים לראות אותה פורשת מהחיים הפוליטיים ו-18% בעד ריצה משותפת עם לפיד.

סקר: קדימה תחת מופז - 12 מנדטים, הליכוד - 29
מקורבי לבני: "היא לא מסוגלת לדבר בשפה פוליטית"
מופז: קדימה יוצאת לדרך חדשה, נחליף את נתניהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully