וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באיש הזקן בעולם חוגג: 115 נרות על העוגה

אחלו מזל טוב ליפני ג'ירומון קימורה, שחגג את יום הולדתו ה-115 עם משפחתו הענפה, הכוללת כ-70 צאצאים. איך הסביר האדם השלישי הכי קשיש שתועד אי פעם את קסם הנעורים? צפו

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ')

עד מאה ועשרים לא תהיה ברכה מוצלחת במיוחד לאחל לג'ירומון קימורה, האיש הזקן בעולם, שחגג אתמול (חמישי) את יום הולדתו ה-115. הישגו של קימורה, תושב קיוטו שביפן, לא נחשב לשיא רק בזמננו – למעשה הוא האדם השלישי הכי קשיש שתועד אי פעם.

קימורה נולד בשלהי המאה ה-19, או ליתר דיוק ב-19 באפריל 1897, והוא הספיק לראות את כל האירועים המשמעותיים בהיסטוריה העולמית במאה האחרונה – החל מהטיסה הראשונה של האחים רייט, אז היה בן שש, דרך הטיסה המיואשת הראשונה לחלל כשחגג 64, וכלה בתחילתה של רשת האינטרנט – מה שלנו נראה כמו היסטוריה רחוקה, תפס את קימורה כשהיה כבר בן 93.

מול גדודי עיתונאים מכל העולם שבאו לציין את המאורע בביתו, העדיף קימורה להתנסח באופן רוחני בתשובה לשאלה איך הגיע לגיל מופלג שכזה. "אולי אני צריך להודות לשמש, השמש שזורחת מעליי. אני תמיד מביט למעלה לשמיים. זה מי שאני", אמר בהתרגשות. קימורה העמיד אחריו שלל צאצאים, כולל 14 נכדים, 25 נינים, ואפילו 13 בני נינים. בינתיים, הוא נראה שמח מתמיד: "אני מאושר כל כך, שפשוט אין לי מילים".

עוד מהקורה ביפן:
מדי הנזיר החדשים: חי בעירום על אי בודד 20 שנה
היפנים מצאו פתרון לשיפור חיי המין של האליגטורים

  • עוד באותו נושא:
  • יפן
  • זקנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully