וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהנסבורג: האונס הקבוצתי תועד בסרטון, וחולל סערה

הנאנסת, בחורה מוגבלת בת 17, הוחזקה במשך מספר שבועות כשפחת מין של קבוצת צעירים משכונת העוני סווטו שביוהנסבורג. היא נחשבה לנעדרת ונמצאה אתמול לאחר שהופץ הסרטון

סרטון שהופץ ברשת, בו נראית קבוצה של גברים מאזור סווטו ביוהנסבורג אשר צילמו את עצמם אונסים נערה מוגבלת בת 17, עורר סערה גדולה בדרום אפריקה. הסרטון, שצולם במכשיר טלפו סלולרי, נפוץ בין תלמידי בית ספר באזור שבדרום יוהנסבורג.

שבעה צעירים, בין הגילאים 14-20, התייצבו היום (חמישי) בבית המשפט, לאחר שהואשמו בכך שהחזיקו בנערה בתור שפחת המין שלהם, צילמו את התקיפות בטלפונים הסלולריים שלהם והציעו לה כסף בתמורה לשתיקתה.

הנערה בת ה-17, שנעלמה לפני מספר שבועות, נמצאה על ידי המשטרה ביום רביעי בביתו של גבר בן 37 , שנעצר אף הוא. המשטרה לא חשפה את זהותם של המעורבים בעקבות אופיו של האירוע.

בית המשפט החליט לדחות את השימוע ולקיימו רק בשבוע הבא, אך המקרה פגע בעצב רגיש במדינה, בה מדי היום נאנסים או מותקפים מינית 181 אנשים. בעמוד הראשי של העיתון "Star", אחד מהיומונים הגדולים בדרום אפריקה, כונה האירוע "החרפה שלנו". דובר הממשלה, ג'ימי מניי, כינה את האירוע "מעשה ברברי". ליסה וטה, פעילה פמיניסטית מדרום אפריקה, אמרה לסוכנות הידיעות רויטרס: "אנחנו באים מהיסטוריה של אלימות, היכן שאנשים גדלו כשהם לומדים להשתמש באלימות כדי להשיג את מה שהם רוצים, כדי ליישב עימותים".

לקריאה נוספת
זוועה בארה"ב: 19 הואשמו באונס קבוצתי של בת 11
קונגו: 200 נשים נאנסו באכזריות במשך 4 ימים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully