וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בארה"ב: 19 הואשמו באונס קבוצתי של בת 11

המעשים, שנחשפו בסרטון סלולרי, נעשו בחמש הזדמנויות שונות בקרוואן נטוש בעיירה בטקסס בה התגורר הילדה, בת למהגרים ממקסיקו. בעיירה היו שהאשימו את הילדה, ש"התאפרה ונראתה מבוגרת"

בזה אחר זה, התייצבו הלילה (חמישי) 19 גברים ונערים בפני בית משפט בטקסס שבארה"ב, והואשמו במעורבות בתקיפה מינית אכזרית של ילדה בת 11, בסדרה של מקרים שהתרחשו בשנה שעברה בקרוואן נטוש בעיירה קטנה במדינה הדרומית.

המקרה הקשה התגלה בדצמבר האחרון בעיירה קליבלנד שמצפון ליוסטון, כשאחד מחברי כיתתה של הילדה הסגיר למורים סרטון מטלפון סלולרי שתיעד את המעשים. לפי הפרטים שפורסמו, הילדה הותקפה בלפחות חמש הזדמנויות שונות בין החודשים ספטמבר לדצמבר, כשבחלק מהמקרים היו מעורבים שבעה-שמונה תוקפים, שגילם נע בין גיל חטיבת-ביניים ל-27.

הפרשה, שעוררה מיד עניין רב ברחבי העולם, זרעה פילוג בקרב 9,000 תושבי העיירה - שרבים מהם התעקשו להאשים את הילדה עצמה, ש"נראתה מבוגרת לגילה ונהגה להתאפר". היו גם שהאשימו את הוריה, מהגרים ממקסיקו, משום שלא השגיחו עליה כיאות. היו גם שטענו כי מעצר החשודים - כולם שחורים - נבע ממניע גזעני.

בשל צו איסור פרסום שהטיל השופט, לא ניתן לחשוף אף פרט על הנעשה באולם בית המשפט, אולם במשטרה המקומית הסכימו לאשר כי אישומים בסעיפים שונים הוגשו נגד 19 חשודים בסך הכל, בהם 14 מבוגרים ועוד חמישה קטינים - בהם שניים מכוכבי הספורט של התיכון המקומי - שיישפטו בבית דין לנוער.

רוב הנאשמים כופרים באשמה, וכולם שוחררו בערבות, למעט צעיר אחד בן 26 שנותר עצור בגין תקיפה מינית של נערה אחרת. לבקשת התובע, דחה השופט את תחילת משפטיהם לאוקטובר, כדי לאפשר עריכת בדיקות DNA - פרוצדורה של ארבעה עד שישה שבועות.

מעט מאוד ידוע על גורלה של הילדה המעורבת במקרה, כיום בת 12. פורסם כי היא הוצאה מבית הספר בעיירה לאחר חשיפת הפרשה, ובהמשך הועברה למשפחת אומנה, בשל בעיות בריאות קשות של ההורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully