וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מחאה נגד אחמדינג'ד באירן - "אנחנו רעבים"

הסנקציות נושאות פרי? שיירת הנשיא תועדה כשהיא נחסמת על ידי מפגינים מתוסכלים מהמצב הכלכלי. בתוך כך, דיווחה אירן כי "החולייה הציונית" שנתפסה לאחרונה תכננה לרצוח מדען

צילום מסך

(צילום: מתוך יוטיוב)

סרטון חדש שהתפרסם באינטרנט מתעד את מה שמוצג כשיירת הנשיא מחמוד אחמדינג'ד, כשנסיעתה מופרעת מספר פעמים על ידי אזרחים מתוסכלים המבקשים למחות ולהתלונן על הרעב ממנו הם סובלים. על אף שמאבטחיו של אחמדינג'ד ניסו להדוף את אחד המפגינים, טיפסו אחדים מהם על הרכב וניסו לנהל חילופי דברים קצרים עם אחמדינג'ד. נטען כי הסרטון צולם ב-10 באפריל.

במקביל, גורמים רשמיים באירן דיווחו הערב (שלישי) בהתייחסם למעצר "חוליית הטרור הציונית הגדולה" עליה דווח לפני כשבוע, כי בנעצרו יותר מ-15 אירנים ואזרחים זרים בחשד לריגול עבור ישראל, ניסיון רצח וחבלה. סוכנות הידיעות IRNA דיווחה כי הקבוצה תכננה לרצוח מדען אירני ולחבל בתשתיות המדינה. עוד דווח כי הקבוצה נעזרה במשלחות דיפלומטיות ישראליות במערב לתכנון הפעולות. בנוסף נטען כי המודיעין האירני חשף בסיס מוסד ישראלי במדינה שכנה.

לפני שבוע פרסם משרד המודיעין האירני כי אירן חשפה "חוליית טרור גדולה" שלדבריה קשורה לישראל, וכן עצרה כמה מחבריה - כך דווח בכלי התקשורת המקומיים. "שירותי המודיעין האירניים זיהו קבוצת טרור גדולה השייכת למשטר הציוני (של ישראל) ועצרו כמה מחבריה שפעלו בתוך המדינה", נמסר בהודעת משרד המודיעין.

לפי ההודעה, נמצאו "תאי טרור מחתרתיים" בערי גבול וכן בערים מרכזיות באירן. משרד המודיעין טוען כי נתפסו חומרי נפץ שהיו מוכנים לשימוש, תתי מקלע, אמצעי לחימה נוספים ומשתיקי קול. בנוסף, תפסו האירניים, לטענתם, אמצעי מודיעין, ציוד תקשורת מודיעינית, מכשירי הקלטה ועוד "ציוד טרוריסטי".

בין האנשים שנעצרו היו לא רק החברים מ"תאי הטרור", אלא גם שכירי חרב שעסקו בפעילות בשירות החוליה. בהודעה נמסר כי המעצרים בוצעו בשעה שהחשודים שהתכוננו לבצע פעילות טרור - "אך הם נפגעו ממטה הברק של חיילינו האלמונים והוכיחו לאירן ולאסלאם כי מנעו את שליחותם הטרוריסטית". עוד הוסיפו האירנים כי מדובר היה "בפעילות נועזת שדמו של מוסטפא אחמדי רושן (מדען הגרעין שחוסל בינואר האחרון - מ.ה) נתנה לה תמריץ".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully