וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: "צבאנו יגן על המולדת מכל תקיפה"

משה-חי הגיגת

17.4.2012 / 10:29

יום לאחר המסרים הפייסניים משר החוץ, חוזר נשיא אירן לשפת האיומים, בנאום לרגל "יום הצבא": "על אויבינו לדעת כי צבאנו יקדם כל שליחת יד או מבט זומם רעה לעבר המולדת"

ממשיכים לדבר בשני קולות: אחרי המסרים הפייסניים משר החוץ, חוזרת אירן לשפת האיומים. בדברים שנשא לרגל "יום הצבא האירני", אמר הבוקר (שלישי) הנשיא מחמוד אחמדינג'ד כי הצבא "מוכן להגן על המולדת" מכל תקיפה.

"אויבינו צריכים לדעת כי כוחות הצבא המכובדים שלנו יתמודדו מול כל תקיפה או שליחת יד, כמו גם עם כל מבט זומם לרעה אל עבר המולדת, האינטרסים והכבוד האירני", אמר הנשיא בנאום בטקס שנערך סמוך לקברו של חומייני, לפי דיווח סוכנות IRNA. "הכוחות המזוינים ניצבים על המשמר להגן על קיומה ושלמותה של אירן. הנכונות להגן על המולדת הוא אחד הערכים האלוהיים, צורך חשוב של העם המאמין והמהפכני שלנו".

הדברים נאמרים בתווך בין סבב השיחות האחרון בין אירן למעצמות, בנושא תוכנית הגרעין שלה, שהסתיים באיסטנבול בשבת, ולקראת סבב השיחות הבא, בחודש הבא בבגדד. על רקע זה דיבר אתמול שר החוץ, עלי אכבר סאלחי, ושיגר כמה מסרים פייסניים יחסית למערב, לפיהם אירן תהיה מוכנה לשאת ולתת בנוגע להיקף העשרת האורניום בשטחה, ואף תהיה מוכנה לפרשות, אם יוסרו הסנקציות הבינלאומיות המוטלות עליה.

אירן נגד העולם - כותרות אחרונות:
ארה"ב: "עד הסבב הבא - הסנקציות על טהרן יישארו"
אירן רומזת: "מוכנים לפשרה על העשרת אורניום"
מומחים ישראלים חוששים מהגעת הטיל הקוריאני לאירן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully