וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודים ברצח 3 השחורים באוקלהומה הודו במעשים

תצהיר עליו חתמו השניים, שנעצרו בתום מצוד בחשד לרצח שלושה ופציעת שניים, מעלה כי אחד מהם הודה כי ירה בשני בני אדם והשני בשלושה. ערבותם נקבעה לתשעה מיליון דולר כל אחד

שני החשודים ברצח של שלושה תושבים שחורים בטולסה, אוקלהומה, ובפציעתם של שניים נוספים, בכמה תקריות ירי בעיר, הודו במעשים. כך עולה מתצהיר עליו חתמו השניים, אשר צוטטה על ידי סוכנות הידיעות AP. בתצהיר לא נאמר מפורשות איזה מהשניים, ג'ייק אינגלד בן ה-19 או אלווין ווטס בן ה-32, ירה בכל אחד מהקורבנות, אולם מהמסמכים עולה כי אינגלנד הודה כי ירה בשלושה בני אדם, וואטס הודה בירי בשניים.

מוקדם יותר, הופיעו שני השותפים בפני בית המשפט באמצעות שיחת וידאו מהכלא, ודמי הערבות שלהם נקבעו לתשעה מיליון דולר כל אחד. נגד השניים צפוי כתב אישום בגין שלושה סעיפים של רצח מדרגה ראשונה ושני סעיפים של ירי בכוונה להרוג. דיונם הבא בבית המשפט נקבע לשבוע הבא.

שלושת ההרוגים, דנאאר פילדס בן 49, וויליאם אלן בן 31 ובובי קלארק בן 54, כמו גם הפצועים, נורו בהפרש של כמה שעות בעת שהלכו ברחוב במהלך סוף השבוע, ברדיוס של כחמישה קילומטרים זה מזה, אולם אין ראיות לכך שהם הכירו זה את זה קודם לכן.

נקמה על רצח אביו בידי שחור

הראיה המרכזית שהביאה את המשטרה למסקנה כי מדובר בפשע שנאה ממניע גזעני היה פוסט שכתב אינגלנד בפייסבוק ביום חמישי שעבר, ממנו עלה כי מסע ההרג היה מסע נקמה על רצח אביו בידי אדם שחור. בתחילת השנה, הוא גם היה עד להתאבדותה של ארוסתו, שירין.

"היום הוא יום השנה השני ליום בו נרצח אבי בידי כושי", הוא כתב ביום חמישי. "קשה לא להשתגע בין זה לסיפור של רישין אני דפוק בראש". יום לאחר מכן כשהחלו מעשי הרצח, כתב שוב: "אנשי מדברים עלי בגלל משהו שלא עשיתי, אז אולי זה הסמן להפסיק... אני שונא להגיד את זה ככה, אבל אני גמור אם משהו קורה הלילה. תהיו מוכנים לעוד לוויה".

השניים נעצרו ביום ראשון, בתום פעילות של כוחות נרחבים של המשטרה במהלך סוף השבוע על מנת לאתר אותם. מפקד משטרת טולסה, צ'אק גורדון, לא מיהר להכריז על מניע גזעני לרציחות. "כרגע אני מודאג יותר מכך שאזרחים שלי נרצחו", אמר לאחר המעצר. "אם זה ילך לכיוון חדש של פשע שנאה - נעמיד אותו לדין גם על כך". מכיוון שפשע שנאה מהווה עבירה פדרלית בארצות הברית, הצטרף ה-FBI לחקירת נסיבות האירועים. "אני רוצה לומר למבצע ולכל מי שינסה לסייע לו - אנחנו בדרך אליכם", הוסיף גורדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully