וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול בבני ברק? מטען התגלה מתחת לרכב

10.4.2012 / 12:11

תושב בני ברק המוכר למשטרה גילה הבוקר מטען צינור שהוצמד לרכבו. חבלנים של המשטרה שהוזעקו למקום ניטרלו את המטען שהורכב מצינור קשיח המכיל אבק שריפה. המשטרה פתחה בחקירה

מטען צינור התגלה הבוקר (שלישי) סמוך למכוניתו של תושב בני ברק, אשר חנתה ברחוב המכבים בשכונת בני ברק בעיר. כוחות של משטרת מחוז תל אביב הגיעו למקום בעקבות קריאה על חפץ חשוד וחבלנים פירקו את המטען ללא נפגעים. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

בעל הרכב, אשר החנה את מכוניתו אמש סמוך לביתו, יצא הבוקר למכוניתו ולפתע הבחין בחפץ חשוד המונח על המדרכה בסמוך לדלת הנהג. הוא הזעיק את המשטרה, שהגיעה למקום. גם כוחות מד"א נקראו להגיע לרחוב, על מנת להיות בכוננות למקרה שיהיו נפגעים. הרחוב נחסם לתנועה ודיירי הבניינים הסמוכים התבקשו להישאר בבתיהם.

השוטרים שבדקו את החפץ החשוד גילו כי אכן מדובר במטען מאולתר, המורכב מצינור קשיח שממולא באבק שריפה ואליו מחובר פתיל. בתוך מספר דקות פירקו חבלני המשטרה את המטען, ללא נפגעים למרבה המזל. המשטרה החלה לחקור את נסיבות האירוע. בין היתר בודקים החוקרים עם בעל הרכב, דמות המוכרת למשטרה, מי יכול היה להניח צמוד למכוניתו מטען, שאם היה מתפוצץ היה עלול לגרום לנפגעים רבים.

לקריאה נוספת
חיסול בלוד: הרוג ופצוע בינוני, מצוד אחר החשוד
חשד לניסיון רצח ברחובות: פצוע אנוש ופצוע קל מירי
חשד לרצח בבת ים: צעיר נורה למוות בלב העיר

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully