וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון רצח ברחובות: פצוע אנוש ופצוע קל מירי

17.2.2012 / 3:47

כוחות מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול ראשוני לצעיר מחוסר הכרה שמצבו הוגדר אנוש ולפצוע נוסף באורח בינוני. אמש נעצר חסר בית בחשד לרצח קשישה שהתארח בביתה בירושלים

אלמונים ירו לפנות בוקר (שישי) לעבר צעירים כבני 19 ברחוב דוד נדב בשכונת קריית משה ברחובות. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את אחד הצעירים כשהוא מחוסר הכרה, והוא הובהל לבית החולים קפלן כשהוא מונשם, ואילו השני פונה גם הוא לבית החולים כשהוא פצוע באורח בינוני עם פגיעות בפלג גופו העליון ובגפיו התחתונות. דיירי הרחוב סיפרו כי שמעו יריות והזעיקו את המשטרה, אשר מחקירתה הראשונית עולה כי הצעירים עמדו מתחת לבניין כאשר אלמונים ירו לעברם. נסיבות הירי נבדקות.

אמש נעצר חסר בית בשנות ה-60 לחייו בחשד שרצח קשישה כבת 80, אשר בביתה הוא התגורר בחודש האחרון. המקרה התגלה כשבנה של האישה הודיע למשטרה על היעדרה אחר הצהריים. כוחות משטרה שהגיעו לדירתה מצאו את הדירה נעולה, פרצו אליה אך לא מצאו בה דבר.

בשעות הערב, לאחר שהבן פנה למשטרה בשנית, הגיעו שוטרים לדירתה של הקשישה, הבחינו בחשוד כשהוא רץ אל תוך הדירה, נכנס פנימה ונועל את הדלת. לאחר שפרצו לדירה, איתרו השוטרים את גופתה האישה ועצרו את החשוד שנלקח לחקירה. החשוד, שלפי הודעת המשטרה אינו משתף פעולה בחקירתו, הגיע ארצה לפני כמה חודשים מרוסיה - שם, לדברי בני משפחתו, אושפז במוסד לחולי נפש.

מוקדם יותר אתמול אירע מקרה רצח נוסף בעיר אשקלון, כשגבר בן 37 מאשקלון מת מפצעיו, לאחר שנמצא מוטל ברחוב השומר הצעיר בעיר כשעל ירכו סימני דקירות. צוות מגן דוד אדום שהוזעק אליו ניסה לבצע בו פעולות החייאה ולעצור את הדימום מהעורק הראשי בירך, אך לבסוף נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי האיש החנה את רכבו וכשחזר אליו נדקר.

עוד בנושא:
חשד: חסר בית מעורער בנפשו רצח קשישה בירושלים
חשד לרצח באשקלון: בן 37 נדקר ומת, הדוקר נמלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully