וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חסר בית מעורער בנפשו רצח קשישה בירושלים

לאחר שדווח על היעדרה של האישה, נראה החשוד כשהוא רץ לדירתה ואז התבצר בה. השוטרים פרצו פנימה ואיתרו את הגופה. החשוד, שהתארח החודש אצל הקשישה, אינו משתף פעולה בחקירתו

שוטרי מרחב מוריה עצרו אמש (חמישי) בשכונת גילה גבר חסר בית, בשנות ה-60 לחייו, בחשד שרצח קשישה כבת 80, אשר בביתה הוא התגורר בחודש האחרון. ראשית המעשה הייתה כשבנה של האישה הודיע למשטרה על היעדרה אחר הצהריים. כוחות משטרה שהגיעו לדירתה מצאו את הדירה נעולה, פרצו אליה אך לא מצאו בה דבר.

בשעות הערב, לאחר שהבן פנה למשטרה בשנית, הגיעו שוטרים לדירתה של הקשישה, הבחינו בחשוד כשהוא רץ אל תוך הדירה, נכנס פנימה ונועל את הדלת. לאחר שפרצו לדירה, איתרו השוטרים את גופתה האישה ועצרו את החשוד שנלקח לחקירה. החשוד, שלפי הודעת המשטרה אינו משתף פעולה בחקירתו, הגיע ארצה לפני כמה חודשים מרוסיה - שם, לדברי בני משפחתו, אושפז במוסד לחולי נפש.

אין זה מקרה הרצח הראשון שדווח הערב: בן 37 מאשקלון מת מוקדם יותר מפצעיו, לאחר שנמצא מוטל ברחוב השומר הצעיר בעיר כשעל ירכו סימני דקירות. צוות מגן דוד אדום שהוזעק אליו ניסה לבצע בו פעולות החייאה ולעצור את הדימום מהעורק הראשי בירך, אך לבסוף נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. כוחות משטרה גדולים הוזעקו לזירת האירוע, בהם בכירים ממשטרת לכיש של המחוז הדרומי. הם החלו לחקור את נסיבות האירוע ולתור אחר חשודים במעשה. מחקירה ראשונית עולה כי האיש החנה את רכבו וכשחזר אליו נדקר. במשטרה העלו את האפשרות שהאיש נדקר במהלך קטטה עם אדם אחר, אך לא נשללת גם האפשרות כי האיש, שאינו מוכר למשטרה, נדקר בשל סכסוך מוקדם שהיה לו עם אחרים. בשלב זה עוד לא נעצרו חשודים. הוריו של הנרצח שהגיעו לזירת האירוע פרצו בזעקות שבר כשגילו שמדובר בבנם.

חשד לרצח באשקלון: בן 37 נדקר ומת, הדוקר נמלט

(עדכון ראשון: 23:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully