וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח באשקלון: בן 37 נדקר ומת, הדוקר נמלט

רמי שני

16.2.2012 / 22:15

האיש נמצא מוטל ברחוב השומר הצעיר בעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום ניסה לבצע בו פעולות החייאה אך לבסוף נקבע מותו. בשלב זה עוד לא נעצרו חשודים

יח"צ - חד פעמי

(צילום: שי מכלוף עריכה: יותם בן-דוד)

חשד לרצח באשקלון: בן 37 מת הערב (חמישי) מפצעיו, לאחר שמוקדם יותר הוא נמצא מוטל ברחוב השומר הצעיר בעיר כשעל ירכו סימני דקירות. צוות מגן דוד אדום שהוזעק אליו ניסה לבצע בו פעולות החייאה ולעצור את הדימום מהעורק הראשי בירך, אך לבסוף נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

כוחות משטרה גדולים הוזעקו לזירת האירוע, בהם בכירים ממשטרת לכיש של המחוז הדרומי. הם החלו לחקור את נסיבות האירוע ולתור אחר חשודים במעשה. מחקירה ראשונית עולה כי האיש החנה את רכבו וכשחזר אליו נדקר. במשטרה העלו את האפשרות שהאיש נדקר במהלך קטטה עם אדם אחר, אך לא נשללת גם האפשרות כי האיש, שאינו מוכר למשטרה, נדקר בשל סכסוך מוקדם שהיה לו עם אחרים. בשלב זה עוד לא נעצרו חשודים. הוריו של הנרצח שהגיעו לזירת האירוע פרצו בזעקות שבר כשגילו שמדובר בבנם.

הנרצח הותיר אחריו אשה בהריון וילדה. אחד מאחיו אמור היה להתגייס ביום ראשון לצה"ל. הוא הועסק בחברת אבטחה, והגיע לחופשה משירות מילואים לביקור בבית אמו ולעזור בהכנת מסיבת הגיוס לאחיו. שכניו סיפרו כי היה אדם טוב שעוזר לכולם ולא הסתכסך עם איש.

לפני כשבוע נדקר למוות ג'מיל אבו עאמר, תושב יפו בן 42, בשדרות ירושלים בעירו. במהלך קטטה שפרצה במכולת שבבעלותו נדקר ההרוג על ידי איברהים סורי, תושב יפו בן 34. היום הותר לפרסום כי הרצח פוענח, וכי סורי הודה במהלך חקירתו בביצוע המעשה והלילה אף שיחזר את שאירע. יחד עמו נעצרה בת זוגו, בת 40, בחשד שסייעה לו לאחר מעשה. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של החשוד עד יום שלישי ואילו החשודה שוחררה למעצר בית.

לקריאה נוספת
לפני שבוע: חשד לרצח ביפו - בעל מכולת נדקר למוות במהלך קטטה
והיום פוענח הרצח: החשוד הודה - "חשתי בסכנה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully