וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד הודה ברצח בעל המכולת ביפו: "חשתי בסכנה"

16.2.2012 / 18:33

איברהים סורי, תושב יפו בן 34 שיחזר הלילה את אירועי השבוע שעבר, שבמהלכם עימות פיזי בינו לבין ג'מיל אבו עאמר הוביל למותו של זה. בת זוגו של סורי נעצרה בחשד לסיוע

פוענח רצח בעל המכולת ביפו: איברהים סורי, תושב יפו בן 34, אשר נעצר השבוע בחשד שדקר למוות את ג'מיל אבו עאמר לפני כשבוע, הודה במהלך חקירה בביצוע המעשה והלילה (חמישי) אף שיחזר את שאירע. יחד עמו נעצרה בת זוגו, בת 40, בחשד שסייעה לו לאחר מעשה. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של החשוד עד יום שלישי ואילו החשודה שוחררה למעצר בית.

ביום רביעי שעבר, בסביבות השעה 20:00 בערב, התקבלה במשטרת תל אביב קריאה על דקירה במהלך קטטה בכניסה למכולת בשדרות ירושלים ביפו. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום העניק טיפול לפצוע, אולם נאלץ לקבוע את מותו לאחר מספר דקות. כוחות מרחב יפתח של המשטרה, בפיקודו של ניצב-משנה דוד גז, הגיעו למקום פתחו בחקירת האירוע ובסריקות לאיתור חשוד בביצוע המעשה.

צוות החקירה המיוחד שמונה לטיפול במקרה החל לתשאל עדי ראייה ולבצע פעילות מודיעינית, והחשד הוביל אל סורי, אשר גר מעל למכולת יחד עם בת זוגו - אך המשטרה לא הצליחה לאתר אותו, כיוון שזה נמלט, ככל הנראה סמוך למועד האירוע. ביום שני השבוע הוא אותר ונעצר, ויחד עמו נעצרה בת זוגו, אשר לה מייחסת המשטרה כי ניסתה לשבש את החקירה וסייעה לבן זוגה להימלט.

ירד מדירתו כדי לקנות סיגריות בקיוסק הסמוך למכולת

בחקירתו הודה החשוד בביצוע המעשה, והלילה הוא נלקח על ידי צוות החקירה לזירת האירוע, שם שיחזר את המעשה. "לטענתו, בינו לבין הקורבן היה סכסוך בתקופה האחרונה", סיפרה סגן ניצב מירי פלד, קצינת החקירות והמודיעין של מרחב יפתח, לוואלה! חדשות. "על פי השחזור, הוא ירד באותו ערב מדירתו כדי לקנות סיגריות בקיוסק הסמוך למכולת. כשעבר ליד המכולת של אבו עאמר, החל הקורבן לגדף אותו והתפתח ביניהם עימות מילולי".

לדברי סורי, הוא המשיך לצעוד לחנות הסמוכה, אז שמע את בת זוגו צועקת אליו מהחלון במטרה להזהיר אותו כי אבו עאמר רץ לעברו כבידו חפץ קהה. "לדבריו, הוא הסתובב ובין השניים החל עימות פיזי", אמרה סנ"צ פלד. "בשלב הזה, כך הוא שיחזר, הוציא סורי סכין מכיסו והחל לדקור את הקורבן. לדבריו, הוא עשה זאת משום שחשש שהוא נמצא בסכנה". במשטרה מייחסים לסורי סעיף של רצח, אולם ייתכן שבהמשך יופחתו החשדות להריגה.

לקריאה נוספת
הדיווח הראשוני: חשד לרצח ביפו - בעל מכולת נדקר למוות במהלך קטטה
לפני שבועיים: חשד לרצח בבת ים - צעיר נורה למוות בלב העיר
לפני חודש: חשד לרצח בדימונה - אדם המוכר למשטרה נורה למוות

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully