וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בדימונה: אדם המוכר למשטרה נורה למוות

רמי שני

18.1.2012 / 0:27

יואב בן עברי נורה מטווח קצר - על פי החשד מאדם שהנרצח ציפה לבואו. הוא ידוע כבעל קשרים עם ארגוני פשיעה בדרום והמשטרה בודקת האם מדובר בסכסוך בין עבריינים

יואב בן עברי, בן 38, נרצח אמש (שלישי) מירי מטווח קצר בדימונה. בן עזרי הוא דמות המוכרת למשטרה, והוא היה ידוע כבעל קשרים עם ארגוני פשע בדרום, בהם הארגון שבראשו עמד חגי זגורי. הודעה נמסרה למשפחתו.

מחקירת המשטרה עולה, כי ככל הנראה היריות נורו אל הנרצח מנשק שהוחזק בידי אדם שהוא ציפה לבואו. צוותים של מגן דוד אדום ואיחוד הצלה שהוזעקו אל זירת האירוע, ביצעו פעולות החייאה באיש - שנפצע מהירי באורח אנוש - ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, אולם בדרך הוא מת מפצעיו.

עד עתה לא נעצרו חשודים במעשה, אולם במשטרה בודקים חשד כי מדובר בתוצאה של סכסוך בין עבריינים, וממשיכים בחקירת נסיבות האירוע. בדימונה אמרו כי הנרצח מוכר היטב לרבים מתושבי העיר. אחד התושבים סיפר כי לאור היכרותו עם גורמי פשיעה בדרום, "אפשר שהיו לו לא מעט אויבים".

ביום שישי האחרון מת צעיר בן 24 מרהט, שנפצע פצעים קשים במהלך קרב יריות. בקטטה נפצע צעיר נוסף, בן 17, שפונה באורח בינוני לבית החולים. במשטרה העריכו כי הריב פרץ בין שתי משפחות שהיה להן סכסוך קודם, ונפתחה חקירה בחשד לרצח.

לקריאה נוספת
חשד לרצח ברהט: בן 24 נורה למוות, צעיר נוסף נפצע

(עדכון ראשון: 23:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully