וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבת ים: צעיר נורה למוות בלב העיר

3.2.2012 / 0:04

כוחות מד"א שהוזעקו למקום מצאו את ליאור ארביב, בן 24, שסבל מפצעי ירי - ונאלצו לקבוע את מותו. היורה נמלט מהמקום והמשטרה פתחה בחקירה. מדובר ברצח השני השבוע בעיר

רצח בבת ים: ליאור ארביב, בן 24, תושב העיר, נורה אמש (חמישי) למוות ברחוב משה סנה בעיר. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום מצאו אותו בחנייה בין בניינים, ורופא נאלץ לקבוע את מותו. היורה נמלט מהמקום וכוחות גדולים של משטרת מחוז תל אביב הגיעו למקום והחלו לחקור את נסיבות האירוע.

כוחות משטרה גדולים של מרחב איילון סורקים את העיר בשעה זו. לפחות חמישה בני אדם נעצרו וייתכן שיבוצעו מעצרים נוספים.

מפקד מרחב איילון, נצ"מ יהודה דהן, שהגיע לזירת האירוע, אמר כי "כבר בוצעו מספר מעצרים לחשודים בביצוע הרצח". עוד הוסיף כי "מהערכה ראשונית עולה כי מדובר בסכסוך מקומי בין עבריינים". כשנשאל דהן על הקשר למקרי הרצח האחרונים באזור השיב כי "אירוע הרצח לפני מספר ימים מטופל על ידי היחידה המרכזית של מחוז מרכז, ואילו התיק הנוכחי מטופל במרחב איילון". מפקד מחוז תל אביב תנ"צ אהרון אקסול הגיע גם הוא למקום.

רצח בת ים ירי רחוב משה סנה 2 פברואר 2012. דרור עינב
זירת הרצח, הלילה/דרור עינב

מדובר במקרה הרצח השני שמתרחש השבוע בבת ים - גופתו של בר כהן, צעיר בן 20 מראשון לציון, נמצאה בליל שני בגינה ציבורית, הסמוכה להיכל התרבות בעיר, כשעליה סימני ירי. צוות מגן דוד אדום ממרחב איילון שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של הצעיר.

לפני כשבועיים אירע בדימונה רצח ביריות, כאשר יואב בן עברי, בן 38, נורה למוות מטווח קצר. בן עברי, דמות המוכרת למשטרה, והוא היה ידוע כבעל קשרים עם ארגוני פשע בדרום, בהם הארגון שבראשו עמד חגי זגורי. מחקירת המשטרה עולה, כי ככל הנראה היריות נורו אל הנרצח מנשק שהוחזק בידי אדם שהוא ציפה לבואו. צוותים של מגן דוד אדום ואיחוד הצלה שהוזעקו אל זירת האירוע, ביצעו פעולות החייאה באיש - שנפצע מהירי באורח אנוש - ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, אולם בדרך הוא מת מפצעיו.

במקרה נוסף שאירע באותו היום, כוחות הצלה הגיעו לדירה ברחוב מרדכי אנילביץ' בראשון לציון, ואיתרו בה את גופותיהם של אווקה אמארה, בן 37, ואשתו ישי אמארה בת ה-32, כאשר על גופת האישה נמצאו סימני דקירה רבים, ואילו הגבר נמצא תלוי כשהוא ללא רוח חיים. רופא של צוות של מגן דוד אדום ממרחב איילון שהוזעק אל הבית קבע את מותם של בני הזוג.

מעשי רצח בישראל - כותרות אחרונות:
חשד לרצח בבת ים: גופה ירויה נמצאה בגינה ציבורית
חשד לרצח בדימונה: אדם המוכר למשטרה נורה למוות
חשד לרצח ברהט: בן 24 נורה למוות, צעיר נוסף נפצע

לפניות לכתבת:
mor.shimony@walla.com


(עדכון ראשון: 23:14)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully