וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבת ים: גופה ירויה נמצאה בגינה ציבורית

30.1.2012 / 2:40

כוחות מגן דוד אדום הוזעקו לרחוב מבצע סיני בעיר, ונאלצו לקבוע את מותו של בר כהן, צעיר בן 20 מראשון לציון, כשעל גופתו סימני ירי. כוחות משטרה גדולים נכחו בזירה

דרור עינב

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק)

גופתו של בר כהן, צעיר בן 20 מראשון לציון, נמצאה הלילה (שני) בגינה ציבורית בבת ים, הסמוכה להיכל התרבות בעיר, כשעליה סימני ירי. צוות מגן דוד אדום ממרחב איילון שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של הצעיר, שהיה מוטל ברחוב מבצע סיני בעיר. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום, בפיקודו של מפקד מרחב איילון, ניצב-משנה יהודה דהן, והחלו לחקור את נסיבות האירוע.

ניצב-משנה דהן אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "בסביבות השעה 1:30, קיבלנו קריאה על קולות ירי ברחוב מבצע סיני. הגענו למקום ומצאנו גופת גבר צעיר מוטלת ללא רוח חיים. פתחנו בחקירה". דהן הוסיף כי החקירה תוטל על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב.

לפני כשבועיים אירע בדימונה מקרה של רצח ביריות, כאשר יואב בן עברי, בן 38, נורה למוות מטווח קצר. בן עברי, דמות המוכרת למשטרה, והוא היה ידוע כבעל קשרים עם ארגוני פשע בדרום, בהם הארגון שבראשו עמד חגי זגורי. מחקירת המשטרה עולה, כי ככל הנראה היריות נורו אל הנרצח מנשק שהוחזק בידי אדם שהוא ציפה לבואו. צוותים של מגן דוד אדום ואיחוד הצלה שהוזעקו אל זירת האירוע, ביצעו פעולות החייאה באיש - שנפצע מהירי באורח אנוש - ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, אולם בדרך הוא מת מפצעיו.

במקרה נוסף שאירע באותו היום, כוחות הצלה הגיעו לדירה ברחוב מרדכי אנילביץ' בראשון לציון, ואיתרו בה את גופותיהם של אווקה אמארה, בן 37, ואשתו ישי אמארה בת ה-32, כאשר על גופת האישה נמצאו סימני דקירה רבים, ואילו הגבר נמצא תלוי כשהוא ללא רוח חיים. רופא של צוות של מגן דוד אדום ממרחב איילון שהוזעק אל הבית קבע את מותם של בני הזוג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully