וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בלוד: הרוג ופצוע בינוני, מצוד אחר החשוד

23.3.2012 / 15:30

חמוש ירה לעבר מכונית שנסעה במרכז העיר, ושני הנוסעים התהפכו יחד עם רכבם. כוחות משטרה מחפשים אחר אחד החשודים. "תושבי לוד בני ערובה לשתי משפחות"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

צעיר נהרג וצעיר נוסף נפצע באורח קל בצהריים (שישי) בלוד. שני הצעירים נפצעו לאחר שחמוש ירה לעבר מכוניתם, בעת שנסעו במכרז העיר. יאסר אל מרבוע, בן 26, נפצע באורח אנוש בראשו ומאוחר יותר מת מפצעיו בבית החולים, וצעיר נוסף, בן 24, נפצע באורח בינוני. צוותים של מגן דוד אדום העניקו טיפול ראשוני לשניים, ופינו אותם למרכז הרפואי אסף הרופא בצריפין. על פי גורמים בעיריית לוד, מדובר בחיסול על רקע סכסוך בין משפחות ערביות בעיר.

רכב הפוך באירוע ירי בעיר לוד, שני צעירים פצועים, מרץ 2012. דרור עינב
"מאז פרוץ הסכסוך בין המשפחות אנו יודעים על למעלה מ-60 אירועי ירי, בממוצע של שני אירועים בשבוע". זירת האירוע, היום/דרור עינב

האירוע החל בסביבות השעה 13:30, כשיריות נורו לעבר הרכב בו נסעו השניים, ברחוב חיים משה שפירא בעיר. כתוצאה מהירי הרכב התהפך, והצעירים, תושבי העיר, ניסו להימלט. כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום, ופתחו במצוד ברחובות העיר אחר אחד החשודים בירי. הטיפול בחקירה הועבר לימ"ר מרכז.

למעלה מ-60 אירועי ירי

מנכ"ל עיריית לוד, יאיר רביבו, הגיע למקום, וביקש להזכיר כי מדובר באירוע אחד מבין רבים החוזרים בעיר. "מדובר בסכסוך בין שתי משפחות במגזר הערבי בעיר לוד שפרץ לפני כשנה. מאז אנו יודעים, לצערנו, על למעלה מ-60 אירועי ירי, בממוצע של שני אירועי ירי לשבוע, שגבו עד כה שני הרוגים ומספר פצועים אנוש", אמר רביבו. הוא ביקר את אוזלת ידה של הממשלה בנוגע לסיוע בטיפול במצב החמור בעיר. "פנינו מספר פעמים למקבלי ההחלטות, בהם ראש הממשלה. לא יכול להיות ש-75 אלף תושבי לוד - יהודים וערבים - יהיו בני ערובה לשתי משפחות שיורות אחת על השניה, ללא התרעה. זה יכול להיות ביום, זה יכול להיות בלילה, ליד הקניון או בדרך לבית הספר. לא ניתן שתושבי לוד יחששו לצאת לרחובות".

עוד בנושא:
חשד לניסיון רצח ברחובות: פצוע אנוש ופצוע קל מירי
חשד לרצח בבת ים: צעיר נורה למוות בלב העיר

לפניות לכתבת - mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully