וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרברב מצרפת טוען: "אני הנכד של היטלר"

כבר 40 שנה שפיליפ לורט יודע שהוא ככל הנראה נכדו של מנהיג המפלגה הנאצית, אך קטעי יומן שהתפרסמו לאחרונה מחזקים את הטענה לקשר המשפחתי. "לא מאושר אך גם לא מאוכזב מכך"

"ילדים, יש לי משהו לספר לכם". כך, בעיצומה של ארוחת ערב שגרתית, הטיל ז'אן מרי את הפצצה על ששת ילדיו כשסיפר להם שסבם הוא לא אחר מאשר אדולף היטלר. הדיילי מייל חושף את סיפור של פיליפ לורט, שזוכר את אותו ערב כאילו היה אתמול, למרות שהתרחש לפני 40 שנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דומים? נכדו של היטלר, השרברב הצרפתי, פיליפ לורט/מערכת וואלה!, צילום מסך

כיום, בן 56, פיליפ עדיין לא יודע כיצד להגיב למידע הזה – הוא לעולם לא סיפר לחבריו הקרובים או לעמיתיו לעבודה, אך ראייה חדשה אילצה אותו להתוודות.

בחודש שעבר פרסם אלן ווילקס, בנו של לאונרד ווילקס, החיילים הראשונים שנחתו בחופי נורמנדי ביום הפלישה, חלקים מיומן של אביו. בקטע שפורסם מהתאריך ה-30 בספטמבר, 1944 נכתב: "דבר מעניין קרה היום. בביקור בבית בו שהה היטלר באותו הזמן, פגשנו אישה צרפתייה שסיפרה לנו שהרתה לו, ובנם המשותף כעת נלחם בצבא הצרפתי נגד הגרמנים". עוד נכתב כי הבן, שהתברר כז'אן מארי, נולד במהלך הקשר הקצר של היטלר עם האישה הצרפתייה בזמן שהיטלר שירת בצבא גרמניה, ולחם בצרפת במסגרת מלחמת העולם הראשונה.

בדיקות דם שנערכו בזמנו הוכיחו כי לז'אן מארי, אביו של פיליפ, סוג דם זהה לזה של היטלר וכן כתב יד דומה. היטלר מעולם לא הכיר או פגש את ז'אן מארי, אך העיתונים של הצבא הגרמני דיווחו כי נהג להעביר כסף לאמו ואף צייר ציור עבורה ועבור הבן.

"מה שהיטלר עשה ליהודים היה טעות"

"כשאבי סיפר לי ולאחי, כל שעניין אותי היה בנות, לכן לא התעמקתי בכך יותר מדי. ידעתי מי היה היטלר, למדתי עליו בבית הספר, אך לא היה לכך קשר לחיי הפרטיים", סיפר פיליפ. הוא ציין כי הוא אינו "מאושר" מהקשר המשפחתי שהתגלה לו, אך גם לא מאוכזב. "מה שהיטלר עשה ליהודים היה טעות. אבל דברים מסוימים שהוא עשה היו ראויים להערצה – הוא העלה את גרמניה מקריסה עד לימי חוזה ורסאי", סיפר.

לקריאה נוספת:
אוסטריה: מצבת הוריו של אדולף היטלר הוסרה
טורקיה: הפרסומת ל"שמפו-היטלר" הורדה מהאוויר
"הבריטים תכננו 'לטפל' בהיטלר עם הורמון נשי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully