וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: נחיתת חירום - בגלל נחש בתא הטייס

דקות לאחר המראת המטוס מדרווין, ביצבץ נחש מאחורי לוח המחוונים. מגדל הפיקוח הורה לטייס לשוב לשדה התעופה, שם המתין לוכד נחשים - אולם הנחש נעלם בינתיים, ולא אותר

"נחשים על המטוס" - גרסת המציאות: טייס בחברת תעופה אוסטרלית נאלץ השבוע לנחות נחיתת חירום, לאחר שגילה נחש מסתובב חופשי בתא הטייס - בסצינה שכמו נלקחה מסרט הקאלט משנת 2006, בכיכובו של סמואל ל. ג'קסון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הצליח ליצור קשר עם מגדל הפיקוח - כי הנחש זחל על כפתור הקשר. הטייס בלנרהאסט ליד המטוס, מתוך כתבת רשת "סקיי ניוז"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הדיווח היום (חמישי) ברשת "סקיי ניוז", טייס חברת "אייר פרונטיר", בריידן בלנרהאסט, ראה את ראשו של הנחש מגיח מאוחרי לוח המחוונים בתא הטייס של המטוס הדו-מנועי, זמן קצר לאחר שהמריא ביום שלישי משדה התעופה בעיר דרווין.

מחברת התעופה נמסר לתקשורת האוסטרלית כי הטייס ביקש לעדכן את מגדל הפיקוח באירוע, אולם נתקל בבעיה: "הנחש זחל קרוב לכפתור השידור של מערכת הקשר, לו נזקק הטייס כדי לדבר עם מגדל הפיקוח", הסביר לאתר חדשות מקומי ג'פרי האנט, מנהל החברה.

אולם לבסוף הצליח בלנרהאסט ליצור קשר עם הממונים עליו, שהורו לו לשוב לשדה התעופה. הוא הנחית את המטוס, שם המתין לו לוכד נחשים שהוזעק במיוחד - אולם הנחש נעלם בינתיים שוב, ולא נמצא עד עצם היום הזה.

עוד על נחשים:
אתמול: אישה הוכשה על ידי נחש ארסי בשפלה, מצבה קשה
הורי הפעוט שנשך נחש: "הילד לא רצה לעזוב אותו"
צפו בשיעור הישרדות למארינס: שתיית דם נחשים

ולסיום - הטריילר של "נחשים על המטוס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully