וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשיעור הישרדות למארינס: שתיית דם נחשים

300 נחתים הגיעו לתאילנד ועברו אימון מיוחד להישרדות בג'ונגל, בו למדו בין היתר לאכול צפרדעים ומקקים, ולמלוק ראשי תרנגולות בידיהם. את דם הנחש קיבלו בקוקטייל עם וויסקי

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

מה הייתם עושים לו הייתם נקלעים לאמצע הג'ונגל בתאילנד, ללא מזון ובלי אפשרות להזעיק סיוע? זה בדיוק מה שלמדו היום (שני) על בשרם מאות לוחמי מארינס אמריקנים. קרוב ל-300 נחתים נטלו חלק באימון הישרדות מיוחד במינו בבסיס הצי בצ'ונבורי שבדרום תאילנד, כחלק מתרגיל "קוברה גולד" - אחד התרגילים המשותפים הגדולים ביותר באסיה.

הלוחמים זכו ללמוד כמה כישורים יוצאי דופן מעמיתיהם התאילנדים. כך למשל, הדגימו בפניהם הלוחמים המקומיים כיצד ללכוד נחשים ארסיים ולהרוג אותם, ואף העניקו להם הזדמנות לטעום את דמם של הזוחלים. דם נחשים, אגב, נחשב משקה יקר ערך בתאילנד, שם מייחסים לו המקומיים סגולות תרופתיות רבות, בעיקר בטיפול באין-אונות. הנחתים, שטעמו גם קוקטייל דם על בסיס וויסקי, נשמעו שבעי רצון מהתרגיל. "אי אפשר לדעת מה תיאלץ לעשות כדי לשרוד", הסביר סמל ברנדון אולדינגר, "וכל הדברים שהם מלמדים אותנו כאן היום, אלה טכניקות טובות. ניתן ללמוד הרבה דברים ממדינות שונות שאנו נמצאים בהן, כדי לשרוד ולהצליח לחיות".

אימון מיוחד של חיילי מארינס אמריקניים בתאילנד, שכלל אכילת צפרדעים ושתיית דם נחשים, 13 בפברואר 2012. רויטרס
טוב לאין-אונות. עוד חייל מארינס מרוצה מקבל מנת דם נחש, היום בתאילנד/רויטרס

כחלק מהאימון, למדו החיילים גם להבחין בין סוגים שונים של צמחים ובעלי חיים שאותם ניתן לאכול בזמן מצוקה, ואפילו כיצד להרוג תרנגולת בידיים חשופות. הלוחמים סיפרו שהאימון מועיל מאוד, בעיקר מכיוון שמדובר בתוואי שטח ובאקלים שונים לחלוטין מאלה שהם מכירים. "זה שונה מאוד מכל דבר שאני רגיל אליו", אמר רב"ט מיילס באיש. "זה אימון טוב".

ממשל אובמה הודיע בשנה שעברה על אסטרטגיה של מעורבות מחדש בדרום מזרח אסיה. על פי התוכנית, ארצות הברית תשאיר את בסיסיה הגדולים ביפן ובדרום קוריאה, ותפרוש לוחמי מארינס וספינות צי ומטוסים בצפון אוסטרליה. בצי האמריקני אומרים אף כי יציבו ספינות מלחמה לאורך החופים בסינגפור ואולי גם בפיליפינים.

גם זו הישרדות: צפו בחיילי דרום קוריאה מתאמנים בשלג בלי בגדים

אימון מיוחד של חיילי מארינס אמריקניים בתאילנד, שכלל אכילת צפרדעים ושתיית דם נחשים, 13 בפברואר 2012. רויטרס
"יאמי"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully