וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה הוכשה על ידי נחש ארסי בשפלה, מצבה קשה

פרמדיקים שהגיעו לפרדס בשפלה הבחינו באישה כשהיא שוכבת על הרצפה וניכרים בה סימני שוק - תגובה אלרגית להכשת נחש. הצוותים פינו לבית החולים אסף הרופא כשמצבה מוגדר קשה

קטיף התפוזים הסתיים בחוויה כואבת: אישה בת 42 הוכשה על ידי נחש כשיצאה לקטיף בפרדסים סמוך למושב בית חנן, שליד נס ציונה. כוחות מגן דוד אדום הוזעקו למקום והחלו בטיפול ראשוני באישה.

הפרמדיק זיו קליינברט סיפר לוואלה! חדשות כי כשהוא וצוותו הגיעו למקום, הבחינו בה "כשהיא מוטלת על הרצפה עם זיעה מרובה וניכרו בה סימני שוק. היא הייתה במצב קשה". קליינברט סיפר כי לא ידוע באיזה סוג נחש מדובר משום שהצליח לברוח, אך תגובתה האלרגית של האישה להכשה ופיתוח סימני שוק מעידים כי קיימת סבירות לכך שהוא ארסי. לאחר הטיפול הראשוני, פונתה האישה לבית החולים אסף הרופא, תוך כדי קבלת טיפול רופאי.

לפני יותר מחודשיים אירע מקרה שיכול היה להסתיים באופן גרוע הרבה יותר. תינוק מהגליל נשך נחש שמצא בחדרו, וגרם למותו. לתינוק לא נגרם כל נזק.מעט לפני כן הוכשה תושבת רחובות בת 50 על ידי נחש בחצר ביתה ברחוב הסמדר בעיר. צוות מד"א אילון פינה אותה לבית החולים קפלן כשהיא מחוסרת הכרה ומונשמת.

לקריאה נוספת:
גיבור על זוחלים: תינוק נשך נחש - והרג אותו
תושב הצפון הוכש ע"י נחש קוברה הודי, מצבו קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully