וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור על זוחלים: תינוק נשך נחש - והרג אותו

קובי מנדל

26.1.2012 / 13:01

בן שנה וחודש משפרעם מצא נחש לא ארסי מסוג "זעמן מטבעות" בחדרו, נשך אותו בראשו - והרג אותו. הגיבור המקומי הועבר לבדיקות בבית החולים שם נקבע כי מצבו טוב

המקרה שאירע היום (חמישי) בשפרעם שבגליל יכול היה להסתיים אחרת לגמרי: פעוט בן שנה וחודש, נשך נחש שמצא בחדרו וגרם למותו. אמו של הפעוט הופתעה למצוא את בנה בחדרו, לאחר שנגס בראשו של בנחש הנראה כזעמן מטבעות שאינו ארסי, אם כי לא ניתן לקבוע בשל גודלו הזעיר שאין מדובר בנחש צפע.

לאחר הבהלה הראשונית החליטו ההורים לקחת את הפעוט לחדר המיון של בית החולים רמב"ם בחיפה, כדי לבדוק שלא אירע לבנם כל נזק כתוצאה מהנגיסה בנחש. צוות בית החולים ערך לפעוט בדיקות מקיפות, הרגיע את ההורים שמצבו טוב, ושחרר אותו לביתו.

סבו של הפעוט שהין סיפר לוואלה! חדשות: "אביו קם בבוקר לעבודה בשש וחצי ואמו התעוררה בשמונה וחצי. בינתיים התינוק ירד מהמיטה והחל לזחול בחדרו, כשאמו נכנסה לחדר והבחינה בנחש הנמצא בתוך פיו. האם פרצה בצעקות ואחד השכנים, ששמע את צעקותיה נכנס לבית במהירות והוציא את הנחש מפיו של הפעוט. עד אז התברר כי הוא הספיק לנגוס את ראשו של הנחש ולרסקו עם שיניו. לקחנו אותו למרפאה מקומית ומשם לביה"ח רמב"ם והוא כעת בסדר".

ד"ר גיורא ווייזר מחדר המיון של בית החולים לילדים ברמב"ם מסר כי אכן מראהו של הנחש דומה לצפע קטן. "מצבו של התינוק מצוין והוא ישתחרר היום מבית החולים. וידאנו שאין לו בצקת בפה או סימנים אחרים. הוא בינתיים נשאר להשגחה בבית החולים לילדים ומראה סימנים תקינים לחלוטין". הסבא הוסיף כי "זה ממש נס משמים. אני מודה לאלוהים שכך זה הסתיים ושלא יהיו עוד מקרים שכאלה".

עוד בנושא:
מלחמה בשחיתות נוסח הודו: נחשים בלשכת המס
הילדים מצאו נחש בחצר - הגננת הוכשה
תושב הצפון הוכש ע"י נחש קוברה הודי, מצבו קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully