וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוצים נשמעו באילת: שרידי רקטה נמצאו באזור מגורים

תושבי אילת התעוררו הלילה לקול פיצוץ עז, שלדבריהם הרעיד את קירות הבתים ואף ניפץ זגוגיות. בעיר נמצאו שרידי רקטה שככל הנראה נורתה מסיני. "נמשיך לקלוט נופשים לחג"

ספק 500

(עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

יומיים לפני ליל הסדר: רקטת גראד התפוצצה הלילה (חמישי) סמוך לחצות באזור מיושב בדרום העיר אילת, כך נמסר מהמשטרה בעיר. על פי הערכות של גורמי ביטחון, הרקטה שוגרה מכיוון סיני. המשטרה חידשה הבוקר את הסריקות אחר רקטות נוספות עקב הדיווחים על יותר מפיצוץ יחיד.

"אין הנחיות מיוחדות לתושבים. החיים בעיר ממשיכים כבשגרה, ואילת תמשיך לקלוט נופשים לחג הפסח", אמר לוואלה! חדשות דובר משטרת אילת, פקד ליאור בן-סימון. לדבריו, חבלני המשטרה שלפו את הרקטה מהקרקע ופינו אותה באופן מבוקר. "בבוקר נקיים הערכת מצב עם גורמי הביטחון וצה"ל", אמר.

יוסי עטיה, עולה חדש מצרפת שעבר להתגורר באילת לאחרונה, הוא הראשון שגילה את שרידי רקטת הגראד ששוגרה כפי הנראה מסיני. "שמעתי פיצוץ וכל הבית הזדעזע. רצתי מהר למרפסת לראות מה זה, וראיתי עשן והרבה אבק", שחזר עטיה. "לקחתי את הטרקטורון שלי והתחלתי יחד עם חבר לחפש, לצד שוטרים שגם חיפשו. הם חיפשו יותר למעלה, אבל אני חיפשתי בוואדי עד שמצאתי את הטיל". כמו כן, הוסיף עטיה: "זה מפחיד, באמת מפחיד. אני לא יודע איזה סרט אנחנו הולכים לעבור עכשיו - אבל זה ממש לא נעים".

"שריקה חזקה ואחריה פיצוץ"

עדי, תושבת העיר, אמרה כי "שמעתי שריקה חזקה ומיד אחריה פיצוץ חזק מאוד, כל הבית הזדעזע וגם אנחנו נבהלנו כי מעולם לא שמענו דבר כזה. לדעתי זה נפל לא רחוק מהבית שלנו, וגם הרחנו את העשן והאבק שהעלה הפיצוץ".

מדובר צה"ל נמסר מוקדם יותר הלילה כי "לא ידוע לנו על כל נפילה של רקטה. כל הנושא נמצא באחריות המשטרה". עם זאת, גורמי ביטחון לא רשמיים דיווחו כי בשכונת שחמון דרום אילת אותרו שרידי רקטת גראד אחת, שכפי הנראה שוגרה לעבר העיר מכיוון סיני.

תושבי דרום העיר דיווחו כי שמעו מוקדם יותר הלילה שריקות ולאחריהן פיצוצים, שגרמו לקירות הבתים לרעוד ואף למספר זגוגיות להתנפץ. לא דווח על נזק או נפגעים, אולם מספר תושבים לקו בחרדה בעקבות האירוע. הפיצוצים מדאיגים במיוחד על רקע החשש כי השלמת הגדר בגבול מצרים, הצפויה להסתיים עד סוף השנה, תגרור שיגור רקטות מסיני לכיוון אילת.

לקריאה נוספת:
הקרב על סיני: מאחורי הקלעים של המלחמה הבאה
לפני שנתיים: 5 רקטות התפוצצו באזור אילת, הרוג אחד בירדן
לפני שנתיים: ראש העיר מרגיע - הרקטות לא כוונו לאילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully