וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לאונס בצפון: בן 72 תקף אישה שהסיע במכוניתו

קובי דוד

31.3.2012 / 0:01

אישה שהמתינה בתחנת אוטובוס בצפת החליטה לעלות על טרמפ, אך לרוע מזלה הנהג היה עבריין מין שאף ריצה מאסר. הוא אנס אותה ונמלט, אך המשטרה עלתה על עקבותיו. החשוד מכחיש

גבר בן 72 מהכפר טובא-זנגריה, המוכר למשטרה, חשוד כי אנס אמש (שישי) אישה בת 30 שהמתינה בתחנת אוטובוס בצפת. האישה, המתגוררת בגולן, חיכתה לאוטובוס, ומשזה לא הגיע החליטה לעלות על טרמפ שהציע לה החשוד. כשהגיעו השניים לצומת מחניים, סטה החשוד מהדרך והחל לנסוע לכיוון חורשה.

האישה, שהחלה להרגיש כי משהו אינו כשורה, שאלה אותו מה למעשיו, אך הוא המשיך בנסיעתו והתעלם משאלותיה. לאחר זמן מה של נסיעה עצר החשוד את הרכב בפתאומיות, הפשיט אותה בכוח ואנס אותה. לאחר המעשה התלבשה האישה, חזרה עמו לרכב, והחשוד הוריד אותה בצומת מחניים ונמלט מהמקום.

מפקד תחנת ראש פינה, סגן ניצב רן לוי, סיפר כי האישה התקשרה לכוחות המשטרה והייתה נסערת מהאירוע. "היא קפאה. באותם רגעים היא לא הייתה יכולה לזוז או לדבר. היא נתנה תיאור מלא של הרכב, של החשוד ושל כיוון הנסיעה שבו המשיך".

ריצה מאסר בעבר בגין אונס

לוי הוסיף כי לאחר חקירה מאומצת של כוחות משטרת צפת וראש פינה, עלו השוטרים על עקבותיו של החשוד, המספק שירותי גינון, ועצרו אותו לאחר שהזדהו כלקוחות, ולאחר מכן הוא הובא לחקירה בתחנת ראש פינה. כמו כן, מצאו השוטרים ממצאים ברכבו הקושרים אותו לאונס.

החשוד מכחיש כל קשר לאירוע ומסרב להודות, "אך אנחנו נמצה איתו את הדין", אמר סגן ניצב לוי. מחקירת המשטרה עולה כי החשוד ישב בין השנים 2007-2009 בכלא בגין אונס והוא אף נחקר בעבר על מקרה מגונה נוסף. הנאנסת הופנתה לבדיקה רפואית והחשוד באונס יובא בצאת השבת לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

לקריאה נוספת:
בזכות דגימת DNA: החשוד בפריצה גם אנס ב-2005?
נערה שהתעוררה עירומה בצומת בשרון טוענת: "נאנסתי"
אישום: חטף תלמידת אולפנה בת 16 מפרדס חנה

עדכון ראשון: 18:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully