וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות דגימת DNA: החשוד בפריצה גם אנס ב-2005?

גלעד גרוסמן

14.3.2012 / 10:45

תושב לוד בן 30 נעצר לפני שלושה חודשים בחשד לפריצה לדירה ובדיקת ה-DNA קישרה אותו לאונס צעירה שלקחה איתו טרמפ ב-2005. בנוסף הוא חשוד בתקיפה ושוד של מספר זוגות בעבר

משטרת רחובות עצרה אתמול (שלישי) תושב לוד בן 30, בחשד שלפני כשבע שנים אנס באכזריות צעירה בת 22, לאחר שלקחה עמו טרמפ. בנוסף, הוא חשוד שבשנתיים האחרונות תקף ושדד באלימות רבה מספר זוגות שהתבודדו באזור מרוחק. מעצרו התאפשר לאחר שנעצר לפני כשלושה חודשים בחשד לפריצה לדירה, וה-DNA שנלקח ממנו קשר אותו לאונס.

האונס הקשה התרחש באוגוסט 2005 לאחר שצעירה עצרה טרמפ ונכנסה לרכבו של החשוד. במהלך הנסיעה סטה החשוד לכיוון פרדסים הסמוכים לרחובות, ושם הכה את הצעירה באכזריות ואנס אותה. לאחר האירוע הוקם צוות חקירה מיוחד, שלא הצליח לאתר את האנס. לפני כשלושה חודשים עצרו שוטרי רחובות שני חשודים בפריצה לדירה בעיר. השניים שוחררו לאחר שלא גובשו נגדם מספיק ראיות, אולם לאחרונה הגיעו לידי השוטרים תוצאות של בדיקות שבוצעו במעבדה לזיהוי פלילי, שמהן עלה שאחד החשודים בפריצה חשוד גם בביצוע האונס.

צוות פשעים של תחנת רחובות בפיקוד רב פקד גרגורי פוקס ופקד אלי קקוב, עצר אתמול את החשוד, שבמהלך החקירה קשר עצמו לאונס. ממצאי החקירה הובילו את השוטרים לחשוב שהחשוד מעורב גם בשלושה מקרי תקיפה ושוד של זוגות שהתבודדו - מקרה אחד שאירע בשנת 2009, ושני מקרים שהתרחשו בשנה שעברה. גם המקרים האלה התאפיינו באלימות רבה. בחקירתו קשר החשוד את עצמו גם למקרים אלה. הוא יובא היום להארכת מעצר.

"לא כל יום המשטרה מצליחה לפענח אירועים מלפני שנים רבות, מכיוון שכל יום מגיעים אלינו מקרים חמורים חדשים. הפעם, בזכות הנחישות וההתעקשות שלנו הצלחנו לפענח את המקרים הישנים", אמר רב פקד פוקס והוסיף כי מסוכנותו של החשוד "פשוט זועקת לשמיים. מדובר בפגע רע".

עוד באותו נושא:
סערה במגזר החרדי: גיסים חשודים שאנסו שתי אחיות
צעיר נעצר בחשד שאנס נערה שתויה במסיבה בת"א
אישום: התחזה ברשת לטייס וביקש מנשים לגעת בילדיהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully