וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה במגזר החרדי: גיסים חשודים שאנסו שתי אחיות

יהושע בריינר

11.3.2012 / 19:35

הותר לפרסום: משטרת מחוז ש"י חוקרת חשד כי שני גיסים אנסו במשך שש שנים שתי אחיות, הפכו אותן לשפחות מין וביצעו בהן מעשי סדום. הורי המתלוננות חשודים באי מניעת פשע

פרשת אונס קשה במגזר החרדי באזור ירושלים: משטרת מחוז ש"י חוקרת חשד כי שני גיסים הפכו שתי אחיות לשפחות מין ובמשך שנים אנסו אותן וביצעו בהן מעשי סדום – כך הותר היום (ראשון) לפרסום. הפרשה נחשפה בשבועות האחרונים אולם בפועל על פי החשד המעשים בוצעו לפני שש שנים. החשוד הראשון הוא בן 38 תושב ירושלים שנשוי לאחותה של המתלוננת, כיום בת 24.

המתלוננת סיפרה למשטרה כי כשהייתה בת 14 החל החשוד לבצע בה מעשי אונס מרובים וכן מעשי סדום במשך חמש שנים. במהלך השנים הללו החליטה לספר את הדברים לגיסה האחר, כיום בן 34 הנשוי לאחות אחרת שלה, אלא שאז החל החשוד הנוסף, שעל פרטיו הוצא צו איסור פרסום, להראות לה סרטים פורנו גרפיים ובהמשך, לפי המשטרה, אנס אותה אף הוא.

בעקבות חשיפת הפרשה התלוננה אחות נוספת, גם היא על מעשי אונס שביצעו בה לכאורה השניים. הסיפור גרם לסערה גדולה במגזר החרדי כאשר בשבועות האחרונים אף היה ניסיון לסגור את הפרשה בתוך הקהילה, אולם בלא הצלחה והמשטרה נכנסה לבסוף לתמונה. השניים נעצרו בשבוע שעבר, אולם רק היום הותר לפרסם פרטים אודות הפרשה. בינתיים עברה המתלוננת המרכזית להתגורר בצפון הארץ. במקביל חשודים גם שני הוריהם של האחיות באי מניעת פשע וגם הם נחקרו במשטרת מחוז ש"י ובית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של החשוד הראשון בארבעה ימים.

לקריאה נוספת:
אישום: אנס את בתה של חברתו כשאמה עבדה בלילות
שמונה שנים אחרי האישום: הורשע "המטפל" באונס
אישום: התעלל מינית באחותו מגיל 6 - והאם חיפתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully