וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את בתה של חברתו כשאמה עבדה בלילות

רמי שני

16.2.2012 / 18:59

תושב ערד בן 57 מואשם כי נהג להיכנס לחדרה של הילדה בעת שישנה ולבצע בה מעשים מגונים. כשחשפה הקטינה את המעשים התקשר אליה הנאשם ואמר לה שהיא "צריכה לשקול מילים"

תושב ערד בן 57 מואשם כי ביצע שורה של עבירות מין בבתה של חברתו לחיים. מכתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, עולה כי הנאשם נהג להיכנס לחדרה של הילדה בעת שישנה וכשאימה נעדרה מהבית, להתפשט ולהתחכך על גופה, באחת הפעמים הוא אף אנס אותה. בחלק מהמקרים התעוררה הילדה אך חששה להראות זאת ועשתה עצמה ישנה. עוד עולה מכתב האישום, כי נהג להשמיע הערות ביחס לגופה. משביקשה ממנו הנערה להפסיק, הוא אמר כי אם תגלה את דבר המעשים לאימה, הוא יגלה לה כי ביתה עונדת עגיל בלשונה.

הפרשה נחשפה כשבנה של בת הזוג ואישתו התלוננו נגדו במשטרה על מעשה מגונה שהוא ביצע כביכול בביתם בת ה- 3.5 שנים. הם דיברו על כך בנוכחות בת הזוג וביתה ואז החליטה הנערה להיחשף גם היא. האיש נעצר לחקירה, וכשעימתו אותו חוקריו עם העובדה כי נמצא נוזל זרע שלו על מיטתה של הנערה הוא טען כי הוא קיים שם יחסי מין עם בת זוגו וכי לנערה ולאחיה יש עניין להעליל עליו מעשים פליליים.

לצד כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו: "נגד המשיב קמה עילת מעצר שכן קיים יסוד סביר לחשש שיסכן את בטחון הציבור. חשש זה נלמד מכך שהמשיב, ששימש אב חורג לקטינה, במשך שנים ביצע בה עבירות מין חמורות וקשות", כך נכתב בבקשה, שהגישה עורכת הדין טל אדיר כהן. עוד נכתב בבקשה כי "משנודע לנאשם כי הקטינה סיפרה לבני משפחתה על עבירות המין שביצע בה, כמתואר לעיל, התקשר הנאשם אל הקטינה, ביקש ממנה שלא תספר למשטרה, אמר לה שהיא 'צריכה לשקול מילים'".

לקריאה נוספת:
אישום: התעלל מינית באחותו מגיל 6 - והאם חיפתה
אישום: אנס את אשתו ותקף מינית את ילדיו
אישום: תקף מינית את בתו כשהייתה מאושפזת בבי"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully