וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תקף מינית את בתו כשהייתה מאושפזת בבי"ח

גלעד גרוסמן

4.8.2011 / 11:28

אב ממרכז הארץ מואשם כי אנס את בתו וביצע בה מעשים מגונים במשך שנים, מאז הייתה בת 5. בין השאר נטען בכתב האישום כי הוא ביצע בה מעשים מגונים בעת שהייתה קשורה למיטה בבית חולים

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש היום (חמישי) כתב אישום חמור בגין אונס ומעשים מגונים שביצע אב בבתו במשך מספר שנים. לפי כתב האישום, האב ביצע מעשים מגונים בבתו גם לאחר שאושפזה בבית החולים ושכבה קשורה למיטה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של האב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום שהוגש נגד האב, תושב המרכז בן 48, באמצעות עורכת הדין סיגל אורבך סלומון מפרקליטות מחוז המרכז, האב תקף מינית את בתו לראשונה כשהייתה בת חמש, בחדר השינה בביתו. במשך כחמש שנים הוא נהג לאנוס אותה - כך נטען - ולבצע בה מעשים מגונים בביתם, כדבר שבשגרה.

עוד נאמר בכתב האישום, כי כשהילדה הייתה כבת 7, צעקה עליה אמה כי היא "מתלבשת כמו זונה ויום אחד היא תחזור בהריון". לאחר מכן, נטען, אביה לקח אותה לחדר האמבטיה, הפשיט אותה, נגע באיבר מינה ואמר לה: "כשגבר נוגע לאישה במקום הזה, אז היא נכנסת להריון. כשהילדה שאלה אותו אם עכשיו היא תהיה בהריון, הוא הפשיל את מכנסיו ותחתוניו, נגע בה באיבר מינו ואמר לה: "עם זה צריך לגעת באישה".

מאושפזת בשל ניסיונות התאבדות

בשלב מסוים עברה הילדה להתגורר בפנימייה. לטענת הפרקליטות, באחד המקרים בהם ביקר את בתו, נגע האב בחזה ובאיבר מינה של הילדה מעל לבגדיה. היא אמרה לו: "זה לא בסדר מה שאנחנו עושים, וזה כתוב בתורה שאסור". בעקבות הדברים חדל האב ממעשיו במשך כשבועיים, אולם מהר מאוד חזר לסורו. בכתב האישום נטען שבשלב מסוים, כאשר המתלוננת הייתה כבת 13, אמר האב לבת כי ישלם לה תמורת נשיקות על פיה. אולם היא השיבה כי היא אינה רוצה לנצל אותו. "אני לא רוצה שתביא לי כסף על שטויות, אני גם לא אשתך", אמרה הילדה.

אם לא די בכך, הנערה הותקפה מינית גם על ידי קרובי משפחה, שנשפטו לתקופות מאסר בגין מעשיהם, ובאחרונה היא מאושפזת בבית חולים בשל ניסיונות התאבדות. מכתב האישום עולה, כי האב נהג לבקר אותה בבית החולים, ובזמן ששכבה קשורה על המיטה, נגע בגופה. הילדה ניסתה להעלות את השמיכה באמצעות שיניה כדי לגרום לו להפסיק.

בשלב מסוים סיפרה הילדה לאביה שהוצע לה לקבל טיפול מיוחד במסגרת טיפולית לנפגעות טראומה. האב, שחשש שבמהלך הטיפול היא תחשוף את מעשיו, אמר לה שתיזהר לא לסבך מישהו, כי "הציונים מחמירים במשפט, ואין להם משפט צדק". עוד אמר לה, כי עליה "לסלוח ולשכוח מהעבר ולפתוח בחיים חדשים".

עוד מקרי אונס והתעללות בתוך המשפחה
חשד: אב אנס את בתו - עיוורת הלוקה בשכלה
אישום: אב התעלל בבנו ואיים עליו בסכין
חשד: אב התעלל קשות בבתו בת ה-9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully