וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזה ברשת לטייס וביקש מנשים לגעת בילדיהן

קובי מנדל

4.3.2012 / 13:19

אברהם הורוביץ, בן 33 מיהוד, מואשם בשורה של עבירות, בהן אונס במרמה. הוא הציג עצמו באינטרנט כטייס חיל האוויר, שכנע נשים לבצע בילדים מעשים מגונים, ושכב עם אחת מהן

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) נגד תושב יהוד, המואשם בפרשת פדופיליה באינטרנט. אברהם הורוביץ, בן 33, הואשם בבית המשפט המחוזי בחיפה כי ניסה לשדל נשים רבות לבצע מעשים מגונים בגופן, ולבקש מהן לצרף את ילדיהן למעשים. הורוביץ נתון במעצר כבר שמונה שבועות, ומסרב להגיב להאשמות נגדו. הוא הואשם בחמישה סעיפים, בהם אונס במרמה, ניסיון לשידול לביצוע מעשים מגונים בקטינים מתחת לגיל 16, ניסיון לשידול לביצוע מעשים מגונים, מרמה ואיומים.

לפי כתב האישום, שהגישה עו"ד מריה פיקוס-בוגדאנוב מפרקליטות מחוז חיפה, נהג הורוביץ לגלוש באמצעות כינויים שונים באתרי אינטרנט, בין היתר בפורום תפוז, ואיתר אימהות לילדים קטנים.

בארבעה מקרים שונים, ניסה הורוביץ לשדל את המתלוננות לעשות מעשים מגונים בקטינות שגילן 16 שנה ומטה. במקרה החמישי, בחודש ינואר 2011, הכיר הורוביץ מתלוננת נוספת וסיפר לה כי הוא טייס בקבע המשרת במצפה רמון, וכי אביו היה איש צבא בכיר ואחיו נהרג במלחמה. עוד סיפר לה כי הוא אינו בקשר עם הוריו, וכי זוגתו מתה כשכרעה ללדת את בנו, שנפטר גם הוא במהלך הלידה - כל זאת, בעת שהוא עצמו היה בטיסה. בנוסף, הציג את עצמו בפני המתלוננת כאיש אמיד, וכי הבטיח כי בכוונתו להתחתן עמה ולפרנסה.

מצג השווא שהציג הורוביץ למתלוננת הביא אותה להדק את היחסים עמו, היא אפשרה לו לשוחח עם בתה באמצעות הסקייפ, והעבירה אליו תמונות שלה ושל הבת. בחודש פברואר 2011 , הורוביץ הגיע לביתן של השתיים, וקיים יחסי מין עם האישה, שעדיין חשבה שהוא "טייס ממצפה רמון". באחד המקרים, סיפרה לו אחת המתלוננות כי היא שומרת על אחייניתה בת החודשיים. הנאשם החל לתאר באוזניה מעשים מיניים כלפי קטינים וכלפי אחייניתה. בשל החשד שהתעורר בה, היא פנתה למשטרה, ואז נפתחה חקירה סמויה בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully