וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ביצע מעשה סדום בבנה התינוק של חברתו

גלעד גרוסמן

29.2.2012 / 12:17

תושב ת"א מואשם שתקף תינוק בן שנה וחצי, בזמן שאמו, חברתו לחיים, התכוננה לצאת לבילוי במסעדה. בתחתוניו של הנאשם נמצאו טיפות מדמו של התינוק, שאושפז לשבוע ונזקק לתפרים

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש אתמול (שלישי) כתב אישום נגד תושב העיר, בן 45, בגין מעשה סדום בבנה של זוגתו, בן שנה וחצי. על פי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד רווית צאלט-מימון מפרקליטות מחוז ת"א, לפני כשבועיים הזמין הנאשם את זוגתו לארוחת צהריים במסעדה. בזמן שהתארגנו בבית, נכנסה האישה להתקלח, והנאשם יצא עם הבן לחדר הכושר בבניין.

לאחר ששני דיירים שהיו בחדר הכושר יצאו ממנו, הנאשם ביצע בפעוט מעשה סדום, תוך שהוא אוחז בפיו בידו כדי שלא יוכל לצעוק ולבכות. כתוצאה מהתקיפה נזקק הפעוט לטיפול כירורגי בהרדמה ולתפרים, ואושפז למשך שישה ימים.

בפרקליטות מבקשים להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי בתחתוניו של הנאשם נמצאו טיפות דם של הפעוט, ונכתב כי "המעשה המיני הנלוז המיוחס למשיב בכתב האישום, כלפי קטין בן שנה וחצי בלבד - בנה של בת זוגו - בוצע באכזריות רבה, ומצביע על כך שהמשיב הונע מתוך דחפים מיניים בלתי מרוסנים והעדר עכבות למימוש דחפיו המיניים".

פרקליטו של הנאשם, עו"ד אלי כהן, אמר כי מרשו מכחיש את כל האישומים נגדו, וכי הנאשם "העמיד עצמו לכל בדיקה שהמשטרה ביקשה" ושיתף פעולה עם החוקרים וענה על כל השאלות שהוצגו בפניו. לדברי עו"ד כהן, בימים הקרובים הוא יקבל לידיו את כל חומר החקירה ואז "יוכל להבין את הטענות שמופנות כלפי הנאשם".

לקריאה נוספת
אישום: התעלל מינית באחותו מגיל 6 - והאם חיפתה
בני 15 חשודים במעשה סדום בבן 8 בבית הספר
אישום: "מכור לסקס" תקף מינית שישה ילדים
אישום: התקליטן אנס נערה בת 16 בתום חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully