וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חטף תלמידת אולפנה בת 16 מפרדס חנה

קובי מנדל

6.10.2011 / 14:08

תושב בקה אל גרביה הואשם בחטיפת תלמידת האולפנה בעת שהסיע אותה בטרמפ בחודש יוני סמוך לפרדס חנה, כאשר זו קפצה מן הרכב וכך נמלטה. על פי חשד נוסף, הטריד מינית 2 נערות נוספות

כתב אישום הוגש בצהריים (חמישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה כנגד אכרם בן סברי אבו מוך, תושב הכפר הערבי בקה אל-גרביה, בגין חטיפת תלמידת אולפנה בת 16 בחודש יוני האחרון, באיזור השרון.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין עילית אפשטיין מפרקליטות מחוז חיפה, אבו מוך אסף את הנערה, תלמידת אולפנה, אשר ניסתה לתפוס טרמפים לכיוון צומת כרכור. הנאשם אמר לה שהוא אכן מגיע ליעדה, אולם לאחר שנכנסה לרכב נסע במתכוון לעבר שטחים של שדות וכבישי עפר הנמצאים בכיוון ההפוך.

המתלוננת, אשר ישבה במושב האחורי, הבינה את המתרחש וקפצה מהרכב בניסיון להימלט מן הנאשם. במהלך הקפיצה נחבלה בראשה ואיבדה את הכרתה. הנאשם נמלט בנסיעה מן המקום והותיר את המתלוננת שרועה על הכביש מחוסרת הכרה ובמצב קשה.

לפי החשד, מוקדם יותר באותו יום עצר הנאשם באותו צומת לשתי תלמידות אחרות מאותה אולפנה, אשר גם הן ניסו לתפוס טרמפ. כאשר התכוונו להיכנס לרכב הבחינו התלמידות כי מכנסיו של הנאשם מופשלים ואיבר מינו זקור וחשוף. בעקבות כך החליטו התלמידות שלא לנסוע עמו, והנאשם נמלט מהמקום.

בתחילת החקירה סברו השוטרים כי הנערה נפגעה בתאונת "פגע וברח", אך בהמשך התחזקה ההערכה לפיה הנערה קפצה מרכב נוסע או הושלכה ממנו, בהתבסס על העובדה שנחבלה בעיקר בראשה.

עוד על השתלשלות החקירה:
נערה בת 16 נפצעה קשה בתאונת פגע וברח בפרדס חנה
מתחזקת ההערכה: הנערה בת ה-16 קפצה מהרכב
חשד: הנערה שנמצאה מוטלת על הכביש הותקפה מינית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully