וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה שהתעוררה עירומה בצומת בשרון טוענת: "נאנסתי"

8.2.2012 / 13:30

המשטרה חוקרת תלונת תושבת השרון בת 15 לפיה לקחה טרמפ, איבדה את הכרתה ונאנסה, זאת לאחר שהנהג שהסיעה נתן לה לשתות משהו. לטענתה, היא התעוררה בצד הדרך כשבגדיה לצידה

נערה בת 15 תושבת השרון הגישה ביום שישי האחרון תלונה במשטרה, לפיה התעוררה עירומה לאחר שכפי הנראה איבדה הכרתה סמוך לצומת בית ליד, לאחר שעלתה על טרמפ לביתה. הנערה לא ידעה לספר כיצד הגיעה למצב הזה, אך לטענתה היא טושטשה על ידי הנהג במהלך הנסיעה ונאנסה.

המשטרה החלה בחקירת נסיבות המקרה ושלחה את הנערה לבדיקות בית החולים וולפסון בחולון, על מנת לקבוע אם אכן נאנסה. לאחר מכן תשאלו אותה חוקרי נוער לגבי ההתרחשויות. בחקירתה סיפרה הנערה כי ניסתה להגיע לביתה ועצרה טרמפ. לדבריה בדרך נתן לה הנהג לשתות, ולאחר מספר דקות החלה לחוש מטושטשת ואיבדה את הכרתה.

הדבר הבא שהנערה אמרה בחקירתה שהיא זוכרת הוא שהתעוררה עירומה בשטח חקלאי סמוך לצומת בית ליד בשרון ומצאה את בגדיה לצידה. היא התלבשה ועצרה טרמפ נוסף, שלקח אותה לביתה, שם סיפרה לבני משפחתה, נסערת, על שאירע, והם ליוו אותה לתחנת המשטרה על מנת להגיש את התלונה.

מהמשטרה נמסר כי צוות החקירה ממתין לתוצאות בדיקת האונס, וכי הם מתייחסים לאירוע במלוא החומרה. החוקרים החלו בביצוע פעולות חקירה שונות על מנת לאתר את האיש אשר על פי החשד לקח את הנערה ברכבו ואנס אותה.

עוד באותו נושא:
הכיר בת 14 ברשת, אנס אותה ונתן לה "פרס" - 50 שקל
חשד: נהג מונית אנס נוסעת, ביצע עבירות מין באחרות
הוארך מעצרו של נער מרהט החשוד באונס בשדרות

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully