וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של נער מרהט החשוד באונס בשדרות

רמי שני

6.1.2012 / 14:39

הנער חשוד כי התנפל על צעירה בחורשה, סמוך לשדרות, ביצע בה את זממו ולאחר מכן שדד אותה. המשטרה מסרה כי הנער הודה בביצוע המעשים המוגדרים כ"אונס ושוד אכזריים"

בית משפט השלום בקריית גת, האריך היום (שישי) בצהרים בשישה ימים את מעצרו של נער מהעיר רהט, בחשד שאנס ושדד צעירה בעת שהייתה בדרכה אתמול ממכללת ספיר לבקר חברה בשדרות. הוא נתפס זמן קצר לאחר שהצעירה, בשנות העשרים לחייה, דיווחה על המקרה למשטרה.

הצעירה יצאה מהמכללה אתמול לפני הצהרים והלכה לאורך כביש 232 לכיוון העיר. על פי החשד, כאשר הייתה לא הרחק מהכניסה לשדרות, סמוך לחורשת עצי אקליפטוס, התנפל עליה החשוד מאחור. הוא גרר את הצעירה לתוך החורשה, דחף אותה אל מאחורי קבוצת שיחים, שם ביצע בה את זממו, שדד אותה, ולאחר מכן נמלט מהמקום.

הצעירה הגיעה מבוהלת לתחנת המשטרה, הגישה תלונה על האירוע ומסרה עדות מפורטת על מה שהתרחש. כוחות משטרה גדולים החלו לבצע סריקות וחיפושים אחר הנער. הוא נתפס בידי השוטרים במהלך הסריקות, לא הרחק מהמקום שבו התרחש האירוע, תוך הפעלת אמצעי איתור מתקדמים. מהחקירה הראשונית עלה כי השניים לא הכירו זה את זו טרם האירוע. לטענת המשטרה, הנער הודה במעשה ונמצאו אצלו ובסביבתו ראיות רבות הקושרות אותו למעשה. המשטרה בשדרות תוסיף לחקור את האירועים, המוגדרים כאונס ושוד אכזריים.

עוד בנושא

חשד: חייל אנס נערה בשירותים במועדון בתל אביב
אישום: התקליטן אנס נערה בת 16 בתום חתונה
אישום: תושב רמת גן אנס מוגבלת בת 12 דרך הטלפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully