וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תושב רמת גן אנס מוגבלת בת 12 דרך הטלפון

גלעד גרוסמן

27.12.2011 / 17:30

פסח מלמד, קצין מילואים בן 69, מואשם כי בחודש מרץ האחרון התקשר לביתה של הקטינה הסובלת ממגבלה שכלית, הציג את עצמו כרופא וביקש ממנה להסתגר בחדרה ולבצע בעצמה מעשים מגונים

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש בשבוע שעבר כתב אישום נגד פסח מלמד, תושב רמת גן בן 69, הנאשם באונס ילדה בת 12 בעלת מגבלה שכלית דרך הטלפון בחודש מרץ האחרון – כך הותר היום (שלישי) לפרסום.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין פנינה לוי מפרקליטות מחוז תל אביב, מלמד, רב-סרן במילואים, התקשר לביתה של הקטינה בזמן שהייתה לבדה בדירה עם אחותה בת ה-9, הציג עצמו כמורה ושאל את האחות הצעירה מה גילה. האחות הצעירה השיבה לו כי היא בת 9 ומסרה את הטלפון לאחותה.

בשלב זה, על פי כתב האישום, הוא הציג את עצמו בפני האחות הבכורה כרופא, ביקש ממנה ללכת לחדר ריק ולסגור את הדלת. לאחר מכן הוא שאל אותה שאלות בעלות אופי מיני, הורה לה להתפשט ובהמשך אף הורה לה לבצע מעשים העולים לכדי אונס.

בשל העובדה כי מלמד לא נעצר עם תחילת החקירה נגדו, אין באפשרות הפרקליטות לבקש לשלוח אותו למעצר בית בתנאים מגבילים עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. עם זאת, הפרקליטות ביקשה לקבל ערבויות שיבטיחו את התייצבותו לדיונים בעניינו בבית המשפט.

עוד בנושא:
די-ג’יי מתל-אביב חשוד שאנס קטינה, מעצרו הוארך ב-5 ימים
תקדים: חשוד בביצוע עבירות מין באינטרנט הואשם באונס
חשד: אנס צעירה בעת שישנה בחוף הים באשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully