וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים: חשוד בביצוע עבירות מין באינטרנט הואשם באונס

גלעד גרוסמן

22.12.2011 / 10:48

יוסף סבח, תושב יהוד בן 52, נאשם שיצר קשר עם נערה בת 16, סיפר לה כי הוא נער חולה בסרטן וגרם לה לבצע בעצמה מעשים מיניים. הוא הואשם בביצוע מעשים מגונים בשמונה קטינות נוספות

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק)

הפרקליטות הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום תקדימי נגד יוסף סבח, בן 52 מיהוד, הנאשם באונס של קטינה דרך האינטרנט. מדובר באונס וירטואלי של קטינה אותה הכיר באמצעות רשתות חברתיות, ובפעם הראשונה בה חשוד בעבירה מסוג זה מואשם בעבירה של אינוס.

על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה, באמצעות עורך הדין רותם עמית מפרקליטות מחוז מרכז, סבח החליט ללכוד קטינות תוך שימוש באתרי אינטרנט במטרה להטרידן מינית, תוך ניצול גילן הצעיר ותמימותן. הוא יצר לעצמו זהות בדויה באתרי אינטרנט שונים, בהם "מקושרים" ו"פייסבוק", הציג עצמו כנער בן 15 בשם "בן נאור", ואף שם צילום של נער בתמונת הפרופיל.

על פי כתב האישום, סבח שכנע מספר רב של קטינות לשוחח עימו בתוכנות מסרים מיידיים כמו "סקייפ" ו"מסנג'ר", ואז ניסה לפתות אותן, תוך שהוא מציג עצמו, בין השאר, כנער חולה סרטן, כדוגמן פורנו או כנערה בת 17 בשם קארין, שהיא אחותו של אותו "בן נאור".

באחד המקרים, נכתב בכתב האישום, הוא יצר קשר עם נערה בת 16 וביקש ממנה להתפשט בפניו באמצעות מצלמת רשת, כאשר הוא מציג עצמו כנער חולה סרטן שניסה להתאבד. לבסוף הצליח הנאשם לשכנע את הנערה להתפשט בפניו וגרם לה לבצע בעצמה מעשים מיניים, עליהם הואשם באונס. על פי כתב האישום, נהג סבח במהלך שיחותיהם לאיים כי יתאבד או יחתוך את אבר מינו, ואף ביים אירוע בו פגע באבר מינו באמצעות סכין, ולאחר מכן התכתב עם הנערה כביכול בתור אמו של בן, שאמרה כי "בן" נזקק לטיפול רפואי.

עוד עולה מכתב האישום, כי במקביל, הוא פנה אל הנערה בפייסבוק בזהותו האמיתית, הציע לה להכיר לה את אחיינו בן גילה, והזמינה למספר מפגשים שהתקיימו בביתו או בביתה כאשר הוריה לא שהו באותה העת במקום. הנערה נפגשה איתו, ובמהלך המפגש הוא נגע באבריה המוצנעים והיא ביצע בו מעשה מגונה (עבירת האונס מתייחסת למעשים שקרו דרך רשת האינטרנט - ג.ג), כאשר היא גילתה שלמעשה מדובר ב"בן נאור", היא ניתקה את הקשר איתו.

מעשים מגונים בשמונה קטינות נוספות

סבח מואשם שביצע בה מעשים מגונים במרמה ושגרם לה לבצע בעצמה מעשים מגונים במרמה. בנוסף הוא נאשם בביצוע מעשים מגונים בשמונה קטינות נוספות בגילאי 13-16, אותן שכנע לצפות בתמונות עירום שלו ולהתפשט בפניו תוך שהוא מציג עצמו בזהויות השונות. באחת הפעמים שהציג עצמו כנער חולה סרטן, קיים עימן שיחות בעלות אופי מיני בוטה. הוא נאשם גם בעבירות של סחיטה באיומים.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של סבח עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי סבח הפעיל מניפולציה על הקטינות וסחט אותן לבצע את מעשיו תוך שהוא פונה לרחמיהן, מספר כי הוא חולה מאוד וכן מאיים כי בכוונתו להתאבד.

לטענת הפרקליטות, סבח הודה בכך ששלח לנערות תמונות עירום ואף הפציר בהן לצפות בהן. "סבח התנהג לאורך תקופה ארוכה כטורף מסוכן, מתוחכם ומניפולטיבי אשר לא היסס לשקר גם לסביבתו הקרובה, על מנת להסוות את מעשיו. הוא לא בחל בשום אמצעי כדי להשיג את מבוקשו. לא ידע שובע. הוא פנה למספר רב של נערות צעירות. עם חלקן קיים קשרים במקביל", נכתב בבקשת המעצר. סבח גם הודה לטענת הפרקליטות בפגיעה בקטינות רבות נוספות שחלקן לא אותרו וחלקן סירבו לשתף פעולה עם המשטרה.

פרקליטתו של סבח, עורכת הדין קטי צווטקוב מהסנגוריה הציבורית, אמרה כי "רוב המעשים המיוחסים למרשי הם מעשים וירטואליים, כולל עבירת האינוס תקדימית, שאני לא חושבת שהיא מתאימה לסעיפי החוק הקיימים. הוגש כתב אישום רחב היקף, אנחנו צריכים ללמוד אותו ואת חומר הראיות, ואז נוכל להתייחס לדברים בהרחבה".

עוד בנושא:

"האנס מארומה" בירושלים הורשע באונס בת 12
חשד: שני צעירים אנסו לפחות שלוש קטינות במרכז
אישום: חטף במכוניתו ילדה בת 14 - ואנס אותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully