וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס צעירה בעת שישנה בחוף הים באשקלון

רמי שני

21.12.2011 / 11:01

צעיר תושב חברון חשוד שביום שבת האחרון הבחין בצעירה כשהיא נמה בחוף "הולידי אין" בעיר ולצדה בן זוגה. בחקירתו סיפר כי שכב עליה, הפשיט את בגד הים שלבשה ואנס אותה. מעצרו הוארך

מעצרו של צעיר תושב אזור חברון, הוארך אתמול (שלישי) בשבעה ימים בחשד שאנס צעירה תושבת אשקלון שנמה בחוף הים. עוברי אורח שראו את הצעירה נעה מבולבלת ביום שבת האחרון בחוף "הולידי אין" בעיר, דיווחו על מצבה למשטרה.

שוטרים שהגיעו אליה, שמעו מפיה כי צעיר אנס אותה בעת שהיא הייתה על החוף עם חברה?. האירוע התרחש בשעות הצהרים, בשעה שבחוף שהו עשרות מתרחצים. פעילות מהירה של המשטרה, הביאה למעצרו של הצעיר, לאחר עיכובם לחקירה של מספר פלסטינים שהיו באזור. לטענת המשטרה, הצעיר קשר את עצמו לאירוע.

בבדיקות שנערכו לצעירה, התגלו ממצאים המצביעים על אפשרות שהיא אכן נאנסה. היא סיפרה, כי בעת שהיא וחברה ישנו על החוף בשעות הצהרים, היא חשה כי מישהו מפשיט אותה ונשכב מעליה. היא חשבה תחילה כי מדובר בחבר שישן לידה, אולם מהר מאוד התברר לה, כי מדובר באדם שהיא לא מכירה.

היא פרצה בצעקות מהן התעורר החבר, שנתקף הלם לנוכח מראה עיניו. הפלסטיני נמלט מהמקום. לאחר שנתפס, סיפר בחקירתו כי ראה את השניים ישנים על החוף עם בגדי ים. הוא פשט את מכנסיו, הוריד מהצעירה בזהירות את בגד הים שלה ואז ביצע את המעשה. חקירת הפרשה נמשכת.

עוד באותו נושא:
"האנס מארומה" בירושלים הורשע באונס בת 12
אחרי שנתיים: נעצר חשוד באונס אכזרי ברחובות
חשד: שני צעירים אנסו לפחות שלוש קטינות במרכז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully